bedankt,zal ik doen en tot volgende keer
groetjes,kretaboy
Er zijn 12 resultaten gevonden
- wo 07 sep 2011, 19:25
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: fastboot windows 7
- Reacties: 10
- Weergaves: 8993
- ma 05 sep 2011, 15:24
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: fastboot windows 7
- Reacties: 10
- Weergaves: 8993
Re: fastboot Windows 7
fastboot is een functie waardoor je snel en eenvoudig toegang hebt tot internetbrowsers,e-mail en sociale netwerken zonder dat het systeem volledig hoeft op te starten,bij het opstarten op f9 drukken en binnen 10 sec. heb je toegang.
het is pas nieuw dus ik denk dat oudere pc of laptop deze functie ...
het is pas nieuw dus ik denk dat oudere pc of laptop deze functie ...
- zo 04 sep 2011, 9:56
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: fastboot windows 7
- Reacties: 10
- Weergaves: 8993
Re: fastboot Windows 7
jawel hoor maar ik zit niet de hele dag aan mijn pc ,maar in de fastboot kan ik niet mijn virusscanner niet handmatig opstarten.
- di 30 aug 2011, 13:30
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: fastboot windows 7
- Reacties: 10
- Weergaves: 8993
Re: fastboot Windows 7
nee,dit is weer wat nieuws als je hem opstart in fastboot dan start hij binnen 10 seconden op en kun je surfen over het net en e-mailen en twitteren.
- ma 29 aug 2011, 19:23
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: fastboot windows 7
- Reacties: 10
- Weergaves: 8993
fastboot Windows 7
mijn vraag is als ik onder w7 opstart met fastboot dan kan ik surfen en mijn e-mails bekijken maar werkt mijn virusscanner dan wel?
met vriendelijke groet.
kretaboy.
met vriendelijke groet.
kretaboy.
- za 12 feb 2011, 12:38
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: windows xp
- Reacties: 1
- Weergaves: 3338
Windows XP
Goedemorgen,ik wou een back-up maken met norton-ghost,en kreeg de volgende melding: kan geen back-up maken,na wat uitgeplozen te hebben zegt Windows dat hij dit bestand mist: a3vq9itz.sys
Ik denk zelf dat het iets uit het register is.
Wie kan mij helpen????
Ik denk zelf dat het iets uit het register is.
Wie kan mij helpen????
- za 30 aug 2008, 11:00
- Forum: Hardware & Randapparatuur
- Onderwerp: beeldscherm valt weg
- Reacties: 4
- Weergaves: 3582
Re: beeldscherm valt weg
heb ik als eerste gedaan ,is o.k.
- vr 29 aug 2008, 16:33
- Forum: Hardware & Randapparatuur
- Onderwerp: beeldscherm valt weg
- Reacties: 4
- Weergaves: 3582
beeldscherm valt weg
hallo,ik heb het volgende probleem.
mijn harde schijf was kapot,ik heb een nieuwe geplaatst en sindsdien valt me af en toe mijn beeldscherm opeens uit als mijn pc draait.
Ik heb al in de bios optimized defaults geladen maar hij doet het nog steeds,kan iemand mij helpen??
met vr.groet
Kretaboy.
mijn harde schijf was kapot,ik heb een nieuwe geplaatst en sindsdien valt me af en toe mijn beeldscherm opeens uit als mijn pc draait.
Ik heb al in de bios optimized defaults geladen maar hij doet het nog steeds,kan iemand mij helpen??
met vr.groet
Kretaboy.
- wo 14 dec 2005, 13:30
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: openen programma's.
- Reacties: 1
- Weergaves: 3291
openen programma's.
hallo kan iemand mij helpen ,de pc van mijn vriend start wel op maar ik kan geen programma's openen dan zegt hij dat je via mapopties een snelkoppeling moet maken,ik kan ook norton niet meer openen,en geen systeemherstel doen bij alles zegt hij hetzelfde.
alvast bedankt,kretaboy.
alvast bedankt,kretaboy.
- za 15 jan 2005, 22:53
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: bootable dvd
- Reacties: 7
- Weergaves: 3532
bootable dvd
ik heb een vraag?
Pieter kan jij me misschien eens uitleggen hoe ik een image maak van mijn C schijf op een dvd die ook bootable is zodat ik alleen de dvd maar in mijn dvd rom hoef te stoppen en opnieuw hoef op te starten,ik ben er allang mee bezig maar krijg het niet voor elkaar.
ik hoop dat je me ...
Pieter kan jij me misschien eens uitleggen hoe ik een image maak van mijn C schijf op een dvd die ook bootable is zodat ik alleen de dvd maar in mijn dvd rom hoef te stoppen en opnieuw hoef op te starten,ik ben er allang mee bezig maar krijg het niet voor elkaar.
ik hoop dat je me ...
- wo 24 nov 2004, 10:38
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: outlook express
- Reacties: 1
- Weergaves: 1527
Outlook Express
hoi Pieter wat kan ik doen als in mijn Outlook Express de links niet werken.
b.v. als iemand mij wat stuurt dan kan je meteen via die link er komen,maar dat werkt bij mij niet ,wat doe ik verkeerd.
vr.gr. kretaboy.
b.v. als iemand mij wat stuurt dan kan je meteen via die link er komen,maar dat werkt bij mij niet ,wat doe ik verkeerd.
vr.gr. kretaboy.
- wo 24 nov 2004, 10:29
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: registersleutels
- Reacties: 1
- Weergaves: 1616
registersleutels
hoi Pieter ik ben nieuw hier, ik heb een probleem ik kan geen registersleutels meer aanmaken komt dat door SP2?
Mooie site, interessant.
groetjes kretaboy
Mooie site, interessant.
groetjes kretaboy