registersleutels

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
kretaboy
Beginner
Beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 10:17

registersleutels

Bericht door kretaboy »

hoi Pieter ik ben nieuw hier, ik heb een probleem ik kan geen registersleutels meer aanmaken komt dat door SP2?

Mooie site, interessant.

groetjes kretaboy
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

nee, dat zal zeker niet het geval zijn
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie