hoi Pieter ik ben nieuw hier, ik heb een probleem ik kan geen registersleutels meer aanmaken komt dat door SP2?
Mooie site, interessant.
groetjes kretaboy
registersleutels
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:

