hoi Pieter wat kan ik doen als in mijn Outlook Express de links niet werken.
b.v. als iemand mij wat stuurt dan kan je meteen via die link er komen,maar dat werkt bij mij niet ,wat doe ik verkeerd.
vr.gr. kretaboy.
outlook express
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Even in Internet Explorer
Extra - Internet-opties....
daar even bij alle tabbladen kijken voor de standaard instellingen knop.
Extra - Internet-opties....
daar even bij alle tabbladen kijken voor de standaard instellingen knop.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl

