Er zijn 73 resultaten gevonden

door lancelot
do 20 nov 2008, 11:13
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Krijg een map niet van het bureuablad af
Reacties: 3
Weergaves: 3110

Re: Krijg een map niet van het bureuablad af

Was inderdaad een goed idee met systeemherstel maar mijn zoon heeft het met "BartPE gedaan".
Met de cd opgestart (startte BartPE Windows XP op) en daarna met Total commander het verwijdert.

Kon niet eerder reageren want Manders moest mijn account activeren omdat mij E-mailadres was veranderd ...
door lancelot
zo 16 nov 2008, 13:29
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Krijg een map niet van het bureuablad af
Reacties: 3
Weergaves: 3110

Krijg een map niet van het bureuablad af

Hoi, allemaal

Ik heb het progje "Portable_Folder_Lock_v5.9.0" uitgeprobeerd.
Dacht toen wat moet ik er mee en heb het weggegooit. ( is portable)
Nu is alles weg behalve de map op het bureuablad. (daar had ik het neergezet)
Als ik het weggooi zegt het: kan 'Portable_Folder_Lock_v5.9.0' niet naar de ...
door lancelot
di 03 jun 2008, 12:06
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Incrementele of differentiële back-ups
Reacties: 3
Weergaves: 2334

Re: Incrementele of differenti

Bedankt iedereen ik ben eruit.
Mag slotje op.

grt. Anton
door lancelot
ma 02 jun 2008, 20:04
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Incrementele of differentiële back-ups
Reacties: 3
Weergaves: 2334

Incrementele of differenti

Wie weet wat het verschil is tussen een "Incrementele of differenti
door lancelot
do 24 jan 2008, 18:24
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Hoe doe je dat "handmatig de boel opschonen" als dat de oplossing is.

grt. Anton
door lancelot
wo 23 jan 2008, 22:57
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Als ik d formatteer (is de oorspronkelijke c) dan heb ik dat gedonder met die nldr is missing.
En het is niet mijn bedoeling om Vista opnieuw te installeren want het draait goed.

grt. Anton
door lancelot
wo 23 jan 2008, 15:51
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

De c partitie staat Vista op moet dus intact blijven. de d partitie wil ik formatteren maar dan start Vista niet meer op en krijg ik die nlr missing.

Ik weet het een moeilijk geval want er is nog niemand geweest die mij kan helpen.

grt. Anton
door lancelot
vr 18 jan 2008, 0:15
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

petra,
In Vista (is c) heb ik XP geformatteerd is D in Vista.

Al mijn documenten e.d. heb ik nog enz.

Het is inderdaad heel verwarrend, het is allemaal net waar je vanuit kijkt de d of c schijf.

grt.Anton
door lancelot
do 17 jan 2008, 22:21
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Nee Petra mijn in gebruik zijnde Vista heb ik niet geformatteerd, gewoon de allereerste C partitie.
Ik gebruik namelijk deze Vista nog gewoon.

grt. Anton
door lancelot
do 17 jan 2008, 20:34
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Even alles op een rijtje:
Ik had een Targa pc met een hd van 250 gig.
Een partitie C waar XP home op stond, een partitie G van 1 gig en een partitie onzichtbaar waar de rescue bestanden opstonden.
Toen heb ik met Noton C 81,7
D 48,8
E 48,8
F 48,8
en van die G en onzichtbare partitie heb een ...
door lancelot
wo 16 jan 2008, 20:08
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Als ik de verkeerde Vista partitie formatteer dan start de goeie ook niet meer op en geeft als foutmelding missing nldr of zoiets, gek he.

Anton
door lancelot
di 15 jan 2008, 11:00
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Nee geen diskette station, ik heb gisteren Vista op een partitie erbij naast geïnstalleerd en nu kan ik weer kiezen tussen Vista en Vista Ultimate.
Die Ultimate is wat ik altijd gebruikte en heb hem bovenaangezet en die start nu dus gelukkig weer op en dat Acronis O.S. is gelukkig ook weg alleen nog ...
door lancelot
ma 14 jan 2008, 10:39
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

Ja Pieter veilige modus helpt ook niet.

grt. Anton
door lancelot
zo 13 jan 2008, 13:49
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: opstart probleem
Reacties: 23
Weergaves: 10657

opstart probleem

Hoi forum leden


Ik heb Partitie Expert en Acronis OS ge
door lancelot
do 14 jun 2007, 18:39
Forum: phpBB / Forum / Website
Onderwerp: filmpje
Reacties: 4
Weergaves: 4414

Ik gebruik fronpage, de site is een gewone site ( alemaal html) van ons bedrijf waar we iets vertellen over ons bedrijf en rotatiegieten.
Dat filmpje laat iets zien hoe rotatiegieten in zijn werk gaat en is een wma van 8 mb en duurt 1 min. en 4 sec.

Als jullie nog meer moeten weten vraag maar.

grt ...