Niks bijzonders aan hoor. Misschien wel lastig, maar niet onoverkomelijk.
opstart probleem
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Dat is nieuw sinds Vista wel apart toen ik dat voor het eerst zag jaaren geleden inmiddels.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Ik zal thuis moeten kijken of je kan nagaan welke partitie je aanpakt en waar de bootloader staat.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Dan moet je ben ik bang zelf handmatig de boel opschonen
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Alle bestanden selecteren en verwijderen.
Die bootloader is een verborgen systeem bestand dus gooi je niet al te snel weg.
Die bootloader is een verborgen systeem bestand dus gooi je niet al te snel weg.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl


