opstart probleem

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Gebruikersavatar
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door Timelord »

Jan, de bootloader maakt gewoon je opstart OS C.

Niks bijzonders aan hoor. Misschien wel lastig, maar niet onoverkomelijk. :wink:
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dat is nieuw sinds Vista wel apart toen ik dat voor het eerst zag jaaren geleden inmiddels.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lancelot
Beginner
Beginner
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 08 okt 2003, 18:40
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door lancelot »

De c partitie staat Vista op moet dus intact blijven. de d partitie wil ik formatteren maar dan start Vista niet meer op en krijg ik die nlr missing.

Ik weet het een moeilijk geval want er is nog niemand geweest die mij kan helpen.

grt. Anton
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ik zal thuis moeten kijken of je kan nagaan welke partitie je aanpakt en waar de bootloader staat.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gebruikersavatar
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door Timelord »

Ja dat is het precies, ik denk namelijk dat die bootloader op C staat en Vista op D.

Dan maak je Vista C en formatteer je D (de eigenlijke C), als je die dan formatteert wordt D gewoon weer D.

Niet moeilijk doen, gewoon C EN D formatteren en Vista op C zetten.
lancelot
Beginner
Beginner
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 08 okt 2003, 18:40
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door lancelot »

Als ik d formatteer (is de oorspronkelijke c) dan heb ik dat gedonder met die nldr is missing.
En het is niet mijn bedoeling om Vista opnieuw te installeren want het draait goed.

grt. Anton
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dan moet je ben ik bang zelf handmatig de boel opschonen
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lancelot
Beginner
Beginner
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 08 okt 2003, 18:40
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door lancelot »

Hoe doe je dat "handmatig de boel opschonen" als dat de oplossing is.

grt. Anton
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Alle bestanden selecteren en verwijderen.

Die bootloader is een verborgen systeem bestand dus gooi je niet al te snel weg.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie