een probleem met openen van mappen

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
zhyper
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 19 okt 2007, 21:26

een probleem met openen van mappen

Bericht door zhyper »

hey
als ik een map wil openen doe ik dat door 2x op de map te klikken
maar mijn vader heeft eens in mapopties geknoeit en nu opent zoeken zich als ik 2x op een map klik :?
weet iemand hoe ik dat probleem kan op lossen?
ik zou je dan erg dankbaar zijn :D
andre
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 470
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 16:59

Bericht door andre »

klik eens in je balk op extra vervolgens mapopties kiezen

en dan onder algemeen ff kijken of de functie

Openen bij dubbelklikken[selecteren bij eenmaal klikken]
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder.
zhyper
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 19 okt 2007, 21:26

Bericht door zhyper »

hey,
jha dat staat geselecteerd
:D
Plaats reactie