als ik een map wil openen doe ik dat door 2x op de map te klikken
maar mijn vader heeft eens in mapopties geknoeit en nu opent zoeken zich als ik 2x op een map klik
weet iemand hoe ik dat probleem kan op lossen?
ik zou je dan erg dankbaar zijn
Moderator: MandersOnline