Beste Heer Manders,
Hoe kan ik Macromedia Shockwave Player 10 installeren. Windows XP geeft elke keer een foutmelding, nl deze:
Er is een fout opgetreden bij het kopiëren van het bestand Erma.inf. Kan het bestand niet naar de doel map kopiëren.
Ik snap dit niet. Is dit op te lossen?
mvrgr Henry
Macromedia Shockwave Player 10
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
http://www.macromedia.com/shockwave/dow ... rnates/#sp
Eerst de Uninstaller gebruiken en vervolgens de Full installer gebruiken.
Eerst de Uninstaller gebruiken en vervolgens de Full installer gebruiken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl

