Macromedia Shockwave Player 10

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Henry
Beginner
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 05 feb 2005, 22:58

Macromedia Shockwave Player 10

Bericht door Henry »

Beste Heer Manders,

Hoe kan ik Macromedia Shockwave Player 10 installeren. Windows XP geeft elke keer een foutmelding, nl deze:

Er is een fout opgetreden bij het kopiëren van het bestand Erma.inf. Kan het bestand niet naar de doel map kopiëren.

Ik snap dit niet. Is dit op te lossen?

mvrgr Henry
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

http://www.macromedia.com/shockwave/dow ... rnates/#sp

Eerst de Uninstaller gebruiken en vervolgens de Full installer gebruiken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie