Windows Media Player 9 Codecs?

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

beronnie
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door beronnie »

cowboyspeedy,
Toch nog even danken voor de links die je plaatste. Ben pas deze week met die videootjes begonnen, dus je kunt begrijpen dat ik alles nog 'n beetje moet bekijken. Hoef me nog niet te vervelen. Dank
"doe niet geleerd, wees wijzer."
:idea: ttfn, berend." :P
cowboyspeedy
500+ Poster
500+ Poster

Bericht door cowboyspeedy »

ja als ik kan helpen doe ik het
en meestal leer ik er zelf ook van als ik een oplossing niet heb
en voor al van dit forum leer je gewoon een hoop door het af en toe gewoon eens door te lezen hoor
grzz van cowboyspeedy
beronnie
Beginner
Beginner
Contacteer:

Video splitter

Bericht door beronnie »

Cowboyspeedy,
Een vraag aan, en niet alleen om jou iets bij te leren ( want denk niet dat ik zoiets kan )
Heb een filmbestand 758 Mb groot, die ik op DVD wil Plaatsen.
Probleem hierbij is dat ik het bestand eerst moet opsplitsen om het op 2 gewone cd ''s te plaatsen. Daarna afspelen op dvd speler en opnemen met DVD recorder op DVD schijf. Hoop dat je hieruit begrijpt dat ik geen DVD schrijver op mijn computer heb.
Nu heb ik Easy Video Splitter v1.28 + Crack gehaald om bestand in tweeën op te splitsen, probleem is dat ik er niet mee kan werken of misschien wil het program niet met mij samenwerken? mijn vraag, weet jij een makkelijk mee te werken programma en zou je me daarvan de naam willen zenden. Bij voorbaat mijn dank, Berend
"doe niet geleerd, wees wijzer."
:idea: ttfn, berend." :P
cowboyspeedy
500+ Poster
500+ Poster

Bericht door cowboyspeedy »

ik zal je even een pb sturen hoor want ik zet de info die ik je dan stuur niet op het forum om my te bescheren hoor
grzz van cowboyspeedy
Plaats reactie