Hallo Best Peter
Ik Heb 1 Klein Vraagje Aan Je
Kijk Ik Heb Windows Media Player Maar ik Ben Op Zoek Naar Al Die Codecs Bij Voorbeeld
Svcd M2v Mpeg 2 Zeg Maar
Want Ik Kan Ze Niet Zo Snel Vinden
Hoop Dat Jij Me Kan Helpen
Daar kan je een pakketje halen met een heleboel codec's voor alle programma's op je PC. Die van WMP 9 zijn doorgaans via Windows Update binnen te halen, maar na dat pakket heb je al een heleboel.
Pieter,
Daar mijn vraag en daarom natuurlijk het daarbij behorende antwoord niet onder codec's staat mijn vraag.
Heb filmpje gedownload daarbij moest ik om het te kunnen zien een codec downloaden, werkt nu prima op computer.
Heb nu dat filmpje op cd gebrand, om het op breedbeeld te kunnen bekijken. Hier werkt het niet, denk mede door het ontbreken van die codec. Is er toch een mogelijkheid om het filmpje toch op de DVD af te spelen?
Pieter,
Heb Disney's "Lion King" gedownload, en op een gewone CD geplaatst, ( speelduur is 1 uur en 27 minuten. En werkt prima na het halen van een codec. ( was er zelf door verbaast ).
Nu wou ik de CD via de DVD speler op breedbeeld afspelen maar dat lukt niet. ( Bij andere filmpjes lukt dat wel ) dus dacht ik aan het ontbreken van die codec ( die ik wel heb opgeslagen).
De CD speelt dus wel via de computer, maar niet via de DVD speler.
in een DVD speler afspelen wil soms wat meer nodig hebben dan allee stomweg het bestand er op zetten. MPEG moet normaal het formaat zijn of je maakt er een VCD(Video CD) van dan wil het wel gaan lukken.
en je kan de films die je downd ook afspelen met all player
want als je de codec niet op de pc heb staan downd hij hem voor je als je op ja klikt en kan je hem afspelen je kan hem hier downen de all player http://www.marbit.com.pl:81/en_download.htm
Dank voor je reactie cowboyspeedy, als was mijn vraag niet hoe het filmpje op computer af te spelen, dat lukte wel. Doch afspelen met DVD speler lukte niet, en wou graag filmpje in grootbeeld op TV kunnen bekijken.
en toch heeft die gelijk, je zult het eerst op de PC af moeten kunnen spelen voor het omgezet kan worden naar een afspeelbaar formaat op de DVD Speler.
dat is waar maar als je ooit nog eens zo'n probleem heb met niet afspelen op je pc gebruik dan de all player maar
en altijd de film als video cd branden als je hem op de dvd wil afspelen hoor
MandersOnline @ Za Jun 19, 2004 12:41 pm schreef:en toch heeft die gelijk, je zult het eerst op de PC af moeten kunnen spelen voor het omgezet kan worden naar een afspeelbaar formaat op de DVD Speler.
Pieter,
Jawel, had al geschreven dat ik het geheel al op computer had gezien, en dat het prima werkte. ( prachtige beelden en kleuren )
Het ging er om het geheel op breedbeeld te kunnen bekijken via DVD speler, wat niet lukte.
Zodra het goed werkt op de PC ga je het branden met een daar voor geschikt programma en dan als Video CD(VCD) daarna is het mogelijk af te spelen op de DVD Speler.
Pieter,
Jawel, begrijp ik, maar. Stoot nu op nieuw probleem, alhoewel?
Het bestand wordt met nu te groot voor de schijf, van 700 Mb. Er zijn wel DVD schijven met grotere capaciteit, maar zijn die er ook voor een gewone brander?