snelheids probleem KPN premium
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Re: snelheids probleem KPN premium
Succes met wachten op de KPN monteur.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Dank je wel en op mijn laptop he die krijg ik ook ,maar ze zullen mij mijn snelheid geven wath ever happends
Ik ben net als mijn rottweilers als die bijten houden ze vast en dat is nou net wat ik ook doe Pieter en vooral blijven lachen
Ik heb zelfs de directeur van de KPN al gebeld gewoon naar Den Haag bellen ipv van die TE DURE helpdesk ten tweede helpen ze je daar wel
Gewoon naar het hoofdkantoor bellen simpel toch !met 1.16/1.17 mbit ben ik wel tevreden hoor ik weet ook dat je nooit geen 20Mbit haalt !
En de helpdesk van de KPN is echt slecht er zitten wat nono's die het leuk weten te brengen en waarschijnlijk voor condoomoloog studeren dat is lang lullen zonder ook maar 1x tot een vruchtbaar gesprek te komen
Helaas is dit onbevredigend voor klanten met problemen
John
En de helpdesk van de KPN is echt slecht er zitten wat nono's die het leuk weten te brengen en waarschijnlijk voor condoomoloog studeren dat is lang lullen zonder ook maar 1x tot een vruchtbaar gesprek te komen
John
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
KPN wilde juist met hun KPN naam als een sterke zakelijke naam opereren.
Juist en ze zetten zich telkens weer voor joker 
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Mijn BBNed snelheid was - na storingen in een flink gebied, waaronder district Zwolle - tot ver onder de maat gezakt: minder dan 150 kbps. Geklaagd, gedaan wat ze vroegen (router/modem ruim een minuut stroomloos gemaakt en toen weer aangesloten) omdat de storingen verholpen waren en dan een reset-achtige handeling de zaak weer op snelheid moest brengen, maar het bleef hommeles: testresultaat 645 kbps. Toen maar gebeld en (gewoon naar de Abel Telecom Helpdesk) en zie daar: vanmorgen nagenoeg de maximum snelheid ( ruim 4.000 kbps) ofwel sneller dan ooit.
Wat dan nog KPN
Jan
Wat dan nog KPN
Jan
Jan morgen komt er een monteur van de KPN bij mij en hij gaat de deur niet uit tot ik de normale haalbare snelheid heb voor een 20 Mbit aansluiting ,ik heb twee afgerichte rottweilers die alles doen op bevel ik zet ze gewoon bij die kerel tot het werkt zoals ik dat wil
Goed he maar wel toppie dat jij weer wat snelheid hebt en waarschijnlijk een wat betere helpdesk !
Ik laat jullie horen hoe dit afloopt morgen ze zijn al bij de kast buiten geweest en de KPN zei U zit op 2 km afstand van de centrale ook een fabel de echt centrale waar ik aangesloten ben zit hemelsbreed 700 mtr bij mij vandaan !De lengte van de centrale tot mijn huis is goed 900 meter.Maar ja we zien wel hoe dit afloopt .
Ik laat jullie horen hoe dit afloopt morgen ze zijn al bij de kast buiten geweest en de KPN zei U zit op 2 km afstand van de centrale ook een fabel de echt centrale waar ik aangesloten ben zit hemelsbreed 700 mtr bij mij vandaan !De lengte van de centrale tot mijn huis is goed 900 meter.Maar ja we zien wel hoe dit afloopt .
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ligt er even aan hoe het kabeltje door de grond getrokken is.
Volgens de monteur ligt de kabel 900 mtr van de centrale maar ik hou je op de hoogte ik hoop dat die monteur bang is voor rottweilers meestalhelpt dat

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Anders heb je een weekje minder te sjouwen zeker alleen even de beesten even de tuin in gooien als ze uitgelaten moeten worden.
Pieter de monteur is geweest de snelheid is nu 1.06 mbit en bij xs4all licht hij bij de meting onder de 1.0mbit EN JAWEL a.s woensdag gaan ze alles nakijken inclusief de grond kabels ze worden wakker daar is toch geweldig he ik bouw als ik mijn snelheid heb waar ik voor betaal een feesie
Die monteur heeft mij modem vernieuwd de kabel van de muur naar modem vernieuwd de kabel van modem naar PC vernieuwd met cat6 kabel en het scheelt NIX hij was echt teleurgesteld belde de KPN T.D. en die gaan kijken wat er ondergronds of in de centrale fout is .Na woensdag laat ik horen hoe ver ze komen ik ben benieuwd !!
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
snap ik nu dat die gelucht is en dat je honden hem niet tegen gehouden hebben? 
Ik ben benieuwd wat het resultaat van de volgende test is, misschien hebben ze je wel beperkt tot een bepaalde snelheid.
Ik ben benieuwd wat het resultaat van de volgende test is, misschien hebben ze je wel beperkt tot een bepaalde snelheid.
Wat jij nu zegt is nu die mobteur aan het doornemen in de centrale hij meet een 10 mbit lijn waarschijnlijk heeft KPN mij nog STEEDS niet op 20 Mbit gezet .De rest van het nieuws volgt !!
UPDATE de kabel tussen mijn huis en de eerste kast is kuis verrot in de centrale loopt het binnen met 20mbit maar er is nog licht de ondergrondse van de KPN komt nu weer dus het einde is nog niet in zicht Pieter ik houd je op de hoogte !
John
John
Nog een UPDATE Pieter ik geloof dat ik Al
UPDATE nog een nieuwtje Pieter de monteur die belde dat hij 5 minuten later zou komen is de weg kwijtgeraakt m.a.w. hij is er nog steeds niet