Vraagje over RTHDCPL.EXE
Moderator: MandersOnline
Vraagje over RTHDCPL.EXE
Mocht vandaag 04042007 weer een update ontvangen van Microsoft. Na downloading herstart ik mijn pc en zie, ik krijg een foutmelding. n.l. RTHDCPL.EXE - Ongeldige verplaatsing van systeem-DLL-bestand.
Tekst: Systeem-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken.De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL bestanden van Windows.Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.
Laat mij er volgende aan toevoegen, toen de update aan de installatie bezig was, heb ik via Firefox (nieuwe versie) op de site van ZITA een gegeven gedownload, waarvoor men op zeker ogenblik vroeg om het aktieve . . te installeren, en dan werd ik verder gelinkt naar adobe flash player 9.
Ik heb verder geen actie's ondernomen, maar bij het heropstarten krijg ik telkens bovenstaande waarschuwing. Ik werk met Win XP pro sp2, heb geprobeerd met systeemherstel terug te komen naar een vroeger stadium, maar zonder resultaat. Nu weet ik wel dat RDHDCPL.EXE te maken heeft met Realtek, maar toch. Wat zou er misgelopen zijn, en welke leverancier kan ik aanspreken voor een "nieuwe versie".
Dank bij voorbaat.
Tekst: Systeem-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken.De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL bestanden van Windows.Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.
Laat mij er volgende aan toevoegen, toen de update aan de installatie bezig was, heb ik via Firefox (nieuwe versie) op de site van ZITA een gegeven gedownload, waarvoor men op zeker ogenblik vroeg om het aktieve . . te installeren, en dan werd ik verder gelinkt naar adobe flash player 9.
Ik heb verder geen actie's ondernomen, maar bij het heropstarten krijg ik telkens bovenstaande waarschuwing. Ik werk met Win XP pro sp2, heb geprobeerd met systeemherstel terug te komen naar een vroeger stadium, maar zonder resultaat. Nu weet ik wel dat RDHDCPL.EXE te maken heeft met Realtek, maar toch. Wat zou er misgelopen zijn, en welke leverancier kan ik aanspreken voor een "nieuwe versie".
Dank bij voorbaat.
RTHDCPL.EXE
Ik heb verder onderzoek gedaan, en het probleem kunnen oplossen, de heren of dames van Microsoft vinden wel lekken, ze voeren update's uit om deze lekken te dichten, veroorzaken andere problemen, en vinden dan weer update's uit om dit euvel van de baan te helpen, om mijn probleem opgelost te krijgen, moet je de update met nummer KB 935448 downloaden.
Zo Heer Manders, sorry dat ik je lastig viel voor een probleem, waarvoor de oplossing in feite heel simpel was.
Groetjes en alvast bedankt.
Heinz
Zo Heer Manders, sorry dat ik je lastig viel voor een probleem, waarvoor de oplossing in feite heel simpel was.
Groetjes en alvast bedankt.
Heinz
- Friendship2098
- Beginner

- Berichten: 92
- Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
- Locatie: Planet Earth
- Friendship2098
- Beginner

- Berichten: 92
- Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
- Locatie: Planet Earth
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
jaa dat scheelt, maar je moet er maar achter komen 
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl


