Vraagje over RTHDCPL.EXE

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
wieweet
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 15:56
Locatie: Stokkem

Vraagje over RTHDCPL.EXE

Bericht door wieweet »

Mocht vandaag 04042007 weer een update ontvangen van Microsoft. Na downloading herstart ik mijn pc en zie, ik krijg een foutmelding. n.l. RTHDCPL.EXE - Ongeldige verplaatsing van systeem-DLL-bestand.

Tekst: Systeem-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken.De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL bestanden van Windows.Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.

Laat mij er volgende aan toevoegen, toen de update aan de installatie bezig was, heb ik via Firefox (nieuwe versie) op de site van ZITA een gegeven gedownload, waarvoor men op zeker ogenblik vroeg om het aktieve . . te installeren, en dan werd ik verder gelinkt naar adobe flash player 9.
Ik heb verder geen actie's ondernomen, maar bij het heropstarten krijg ik telkens bovenstaande waarschuwing. Ik werk met Win XP pro sp2, heb geprobeerd met systeemherstel terug te komen naar een vroeger stadium, maar zonder resultaat. Nu weet ik wel dat RDHDCPL.EXE te maken heeft met Realtek, maar toch. Wat zou er misgelopen zijn, en welke leverancier kan ik aanspreken voor een "nieuwe versie".

Dank bij voorbaat.
wieweet
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 15:56
Locatie: Stokkem

RTHDCPL.EXE

Bericht door wieweet »

Ik heb verder onderzoek gedaan, en het probleem kunnen oplossen, de heren of dames van Microsoft vinden wel lekken, ze voeren update's uit om deze lekken te dichten, veroorzaken andere problemen, en vinden dan weer update's uit om dit euvel van de baan te helpen, om mijn probleem opgelost te krijgen, moet je de update met nummer KB 935448 downloaden.
Zo Heer Manders, sorry dat ik je lastig viel voor een probleem, waarvoor de oplossing in feite heel simpel was.
Groetjes en alvast bedankt.
Heinz
twarco
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 513
Lid geworden op: ma 12 jan 2004, 22:21
Locatie: den haag

Bericht door twarco »

waar heb je die update vandaan

krijg ook die melding die jij kreeg
twarco
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 513
Lid geworden op: ma 12 jan 2004, 22:21
Locatie: den haag

Bericht door twarco »

opgelost
Gebruikersavatar
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Bericht door Friendship2098 »

En waar heb je die vandaan?
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
twarco
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 513
Lid geworden op: ma 12 jan 2004, 22:21
Locatie: den haag

Bericht door twarco »

Gebruikersavatar
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Bericht door Friendship2098 »

Hallo Twarco.

Bedankt.
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
twarco
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 513
Lid geworden op: ma 12 jan 2004, 22:21
Locatie: den haag

Bericht door twarco »

ach heb ik ook eens iemand geholpen ;-P
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ben trots op je Twarco :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
twarco
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 513
Lid geworden op: ma 12 jan 2004, 22:21
Locatie: den haag

Bericht door twarco »

haha, had hem zelf ook nodig dus was een inkoppertje
Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23698
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

jaa dat scheelt, maar je moet er maar achter komen :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie