snelheids probleem KPN premium

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door JOHNX »

Pieter vandaag is de KPN vlag gevallen door A de eerste reclames waren zo negatief dat ze een 20Mbit aanboden en later tot 20Mbit
ten tweede wisten ze er bij de KPN van dat ik deze snelheid NOOIT zou halen !Dus heb ben ze de handdoek in de ring gesmeten en is het KPN verhaal met twee weken ten einde.Mijn advocaat heeft ze beticht van heel veel minpunten en daar gingen ze door op hun platte neus .In elk geval ben ik BLIJ dat ik ervan af ben !!Ik heb mijzelf reeds voorbereid en heb hier een brief liggen van UPC dat ze mij zwart op wit een 24mbit kunnen geven getekend en wel .Zodra ik de afsluitngspapieren heb van de KPN stap ik op de kabel waar ik al jaren TV van heb en weinig problemen .Dit is het ende van GTST-KPN !Ik heb de grafiek bijgesloten die tot voor kort onbekend was zelfs bij KPN monteurs
Afbeelding
Bedankt allemaal voor de geboden hulp
John
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door lsc2000 »

Haaaaa die John,

Het kan lang of kort duren maar de KPN prijst zich zelf uit de markt met al die loze beloftes, maar ik ben blij voor je dat er in space toch nog kabel zit.
En dat je straks lekker van je goede snelheid kunt gaan genieten. :!: :lol: :lol: :lol:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door JOHNX »

Inderdaad Isc2000 dat heb je goed gezien . Ik hoop en ga ervan uit dat volgens mijn toekomstige internet leverancier en telefoon en TV UPC daar heb ik een brief van gehad dat ze z/w durven te zeggen dat ik dan gegarandeerd 24 mbit en misschien zelfs hoger haalt .Bij de KPN hebben ze mij 5x een laptop beloofd de snelheid van 20Mbit maar kunnen dat helemaal niet waarmaken :ugeek: Maar dat gevecht is voorbij zodra ik de bevestiging binnen heb stap ik naar de kabel op mijn vliegende schoteltje weer space in :D tevens bedankt voor je grappige reacties dat was leuk !!
John
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door MandersOnline »

UPC kan die belofte zeker niet waarmaken, meen dat de overboeking 1:250 is Wat betekend dat je de snelheid met 250 mensen moet delen, verder is het dus enorm afhankelijk ook daar van de kwaliteit en de snelheid is ook beperkt bij UPC aangezien ze niet erg veel bandbreedte inkopen. ik zal eens zoeken naar een stukje informatie.

Gevonden hierbij de link:
http://webwereld.nl/articles/52199
Laatst gewijzigd door MandersOnline op di 02 sep 2008, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link toegevoegd
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door JOHNX »

Pieter ik heb gelezen wat jij schreef heb jij enig idee waar ik dan wel aan hoge snelheid kan komen we hebben hier waar ik woon al sinds 1973 glasvezel daar zit UPC ook op .Graag wat goed advies a u b .
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door MandersOnline »

UPC heeft glasvezel tot in de straat. waar ze de kabels hebben vervangen.

Waar kan je wel gegarandeerde snelheden halen dat is een lastige overal ben je afhankelijk van de overboeking. Er zijn mensen die in de rustige uren inderdaad die snelheden met gemak halen bij UPC, maar zodra iedereen thuis komt en heeft gegeten kan het stukken trager zijn en ook als je zoiets hebt als de Olympisch spelen of het voetbal dan word er meer bandbrede verbruikt vanwege de streams.

Enigste wat dan echt zou werken is Fiber(glas to the home en dan een lage overboeking, maar let wel de prijs gaat wel steeds hoger naar mate de overboeking omlaag gaat.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door JOHNX »

Ik ben een beetje aan het rondneuzen Pieter,gisteren heeft KPN planet mijn mail boxxen al dichtgegooit ik heb nog internet maar hoelang nog :?: :?: :?: dat weet niemand mijn telefoon werkt ook nog maar dat kan ook zo overzijn .Ik ben met UPC overeen gekomen als het niet bevalt dat ik binnen 1 mnd gewoon kan opzeggen ik ben met mijn advocaat naar de UPC winkel gegaan zodat ik niet over glasvezel zal vallen ik heb de 24 mbit genomen hopelijk werkt het goed :!: met telefoon en tv maar dat had ik al krijg wel een nieuwe decoder met dvr .
john
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door MandersOnline »

heb jij even mazzel, normaal gesproken heb je een jaar opzegtermijn met een verlenging van een jaar steeds.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door JOHNX »

Pieter de KPN heeft mij toegezegd dat de opheffing van al mijn KPN producten mij niets kost !De reden is dat ik ze sinds mijn overzetting van Planet naar KPN op hun huid zit en niets getekend heb waarvoor ik ook maar ergens toestemming voor geeft .Het is dus een gesloten boek voor mij daar !degene die ik benaderd heb was geen helpdesk medewerker die snappen de ballen er niet van daarbij komt dat ik ook kennissen heb die op het hoofdkantoor bij KPN is Den Haag werken en die mij ook geholpen hebben met het oplossen van mijn onenigheid met de KPN ergens vond ik het wel jammer maar ze moeten geen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken .
John
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door MandersOnline »

Jan_Kol schreef: do 21 aug 2008, 18:40 Mijn BBNed snelheid was - na storingen in een flink gebied, waaronder district Zwolle - tot ver onder de maat gezakt: minder dan 150 kbps. Geklaagd, gedaan wat ze vroegen (router/modem ruim een minuut stroomloos gemaakt en toen weer aangesloten) omdat de storingen verholpen waren en dan een reset-achtige handeling de zaak weer op snelheid moest brengen, maar het bleef hommeles: testresultaat 645 kbps. Toen maar gebeld en (gewoon naar de Abel Telecom Helpdesk) en zie daar: vanmorgen nagenoeg de maximum snelheid ( ruim 4.000 kbps) ofwel sneller dan ooit.

Wat dan nog KPN :?: :idea:

Jan
Jan ik lees net dat Abel Failliet is..
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door Jan_Kol »

Kun je de link van dat bericht even geven, want ik heb er in de dienstverlening nog niets van gemerkt en het lijkt mij vrij sterk omdat ook de NOM (Noordelijke Ontwikkelings Maatschappij), een vehikel van de provincies Gr, Dr en Fr om werkgelegenheid hier in stand te houden en uit te breiden?

Jan
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door lsc2000 »

JOHNX schreef: wo 10 sep 2008, 12:00 Pieter de KPN heeft mij toegezegd dat de opheffing van al mijn KPN producten mij niets kost !De reden is dat ik ze sinds mijn overzetting van Planet naar KPN op hun huid zit en niets getekend heb waarvoor ik ook maar ergens toestemming voor geeft .Het is dus een gesloten boek voor mij daar !degene die ik benaderd heb was geen helpdesk medewerker die snappen de ballen er niet van daarbij komt dat ik ook kennissen heb die op het hoofdkantoor bij KPN is Den Haag werken en die mij ook geholpen hebben met het oplossen van mijn onenigheid met de KPN ergens vond ik het wel jammer maar ze moeten geen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken .
John
Dat hele KPN mag van mij afbranden, en wie weet doen ze het nog ook? Het loopt weer tegen het eind van het jaar. :mrgreen:
Top drukte voor de brandweer. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Als je belazerd wilt worden moet je iets kopen van de KPN, USB tuner voor de laptop.
Ze schuiven alles af op de importeur.
Wat een bagger bende is dat.
Dat moest ik ff kwijt na een telefoontje van die h*fters. :evil: :twisted:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: snelheids probleem KPN premium

Bericht door MandersOnline »

Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie