Er zijn 8 resultaten gevonden
- di 07 jul 2009, 23:52
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: ie8
- Reacties: 11
- Weergaves: 6964
Re: ie8
De laatste update, ik heb dus mijn compie helemaal opnieuw op moeten zetten want het was dus helemaal niet goed er kwamen steeds meer meldingen en steeds minder pagina
- wo 01 jul 2009, 23:12
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: ie8
- Reacties: 11
- Weergaves: 6964
Re: ie8
Ik geloof dat ik de oplossing gevonden heb, en nog zelf ook :o kwam er achter dat hij op 15 mei was geïnstalleerd, ik heb de klok en kalender terug gezet naar 14 mei en toen een systeem herstel gegeven.
En volgens mij is hij er nu af want ik kan het niet meer terug vinden, maar wat ik weer wel ...
En volgens mij is hij er nu af want ik kan het niet meer terug vinden, maar wat ik weer wel ...
- di 30 jun 2009, 12:14
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: ie8
- Reacties: 11
- Weergaves: 6964
Re: ie8
Pieter, ik heb jou tip al een paar keer geprobeerd, maar dat doet hij dus niet.
Begint met verwijderen en stopt dan halverwege en blijft zo staan, heb het zelfs een uur laten staan zo maar hij gaat niet verder.
Ik heb al geprobeerd er 7 weer op te zetten maar die pakt hij nu niet meer, moet eerst 8 ...
Begint met verwijderen en stopt dan halverwege en blijft zo staan, heb het zelfs een uur laten staan zo maar hij gaat niet verder.
Ik heb al geprobeerd er 7 weer op te zetten maar die pakt hij nu niet meer, moet eerst 8 ...
- do 25 jun 2009, 23:39
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: ie8
- Reacties: 11
- Weergaves: 6964
Re: ie8
eerst 2 keer lezen
heb wel 20 keer gelezen en ook de aanwijzingen voor Vista gevolgd, hij begint met verwijderen maar stopt halverwege en dan gebeurd er niets meer 
- do 25 jun 2009, 17:06
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: ie8
- Reacties: 11
- Weergaves: 6964
ie8
Weet dat er al over geschreven is, maar ik gooi het toch maar hier neer :?
Stom genoeg heb ik ie8 binnen gehaald en het werkt van geen kanten bij mij, dus het moet eraf en daar begint de ellende want hoe ik het ook doe ik krijg dat rotding :evil: niet meer verwijderd.
Niet via Microsoft hun eigen ...
Stom genoeg heb ik ie8 binnen gehaald en het werkt van geen kanten bij mij, dus het moet eraf en daar begint de ellende want hoe ik het ook doe ik krijg dat rotding :evil: niet meer verwijderd.
Niet via Microsoft hun eigen ...
- zo 18 jan 2009, 21:02
- Forum: CD Brand Programma's
- Onderwerp: Nero 9
- Reacties: 6
- Weergaves: 5040
Re: Nero 9
Hoi Pieter, even een update van mijn probleempje, ik heb hem nu op mijn laptop gezet en wat denk je
perfect werken he.
Waarom hij het nu niet doet op mijn pc snap ik nog niet, maar goed ik ben niet helemaal mijn 80 euries kwijt
groetjes javoes
Waarom hij het nu niet doet op mijn pc snap ik nog niet, maar goed ik ben niet helemaal mijn 80 euries kwijt
groetjes javoes
- zo 18 jan 2009, 1:05
- Forum: CD Brand Programma's
- Onderwerp: Nero 9
- Reacties: 6
- Weergaves: 5040
Re: Nero 9
Die schoonmaaktool heb ik al een paar keer gebruikt, maar dat hielp niets.
En je lachebekjes bij mijn 80 euries kwijt doen wel zeer hoor :cry:
Pieter het is heel stom, hij zegt gewoon dat het niet verder kan geïnstalleerd worden en een reden kan ik niet ontdekken.
Ik heb ondertussen wel de trail ...
En je lachebekjes bij mijn 80 euries kwijt doen wel zeer hoor :cry:
Pieter het is heel stom, hij zegt gewoon dat het niet verder kan geïnstalleerd worden en een reden kan ik niet ontdekken.
Ik heb ondertussen wel de trail ...
- za 17 jan 2009, 1:27
- Forum: CD Brand Programma's
- Onderwerp: Nero 9
- Reacties: 6
- Weergaves: 5040
Nero 9
Na een paar keer nero 9 ergens ilegaal :oops: op te halen, wat me steeds niet lukte dacht ik, ik ga hem maar kopen.
80 eurootjes neer geteld en vol verwachting aan de gang, niet dus ik krijg met geen mogelijkheid dat ding op mijn computer geïnstalleerd.
Heb de schoonmaaktool van Nero erover gehaald ...
80 eurootjes neer geteld en vol verwachting aan de gang, niet dus ik krijg met geen mogelijkheid dat ding op mijn computer geïnstalleerd.
Heb de schoonmaaktool van Nero erover gehaald ...