80 eurootjes neer geteld en vol verwachting aan de gang, niet dus ik krijg met geen mogelijkheid dat ding op mijn computer geïnstalleerd.
Heb de schoonmaaktool van Nero erover gehaald maar nog niets, is er iemand die weet wat ik nu nog kan doen, of ben ik gewoon 80 euro kwijt.
Werk met Vista, groetjes javoes





