Stom genoeg heb ik ie8 binnen gehaald en het werkt van geen kanten bij mij, dus het moet eraf en daar begint de ellende want hoe ik het ook doe ik krijg dat rotding
Niet via Microsoft hun eigen programma niet via een uninstal niet via updates verwijderen, ik word hier erg zielig van
Is er iemand die nog een manier weet hoe ik dit kan fiksen zonder mijn computer opnieuw op te moeten zetten, vast bedankt javoes





