Beste Heer Manders,
Hoe kan ik Macromedia Shockwave Player 10 installeren. Windows XP geeft elke keer een foutmelding, nl deze:
Er is een fout opgetreden bij het kopiëren van het bestand Erma.inf. Kan het bestand niet naar de doel map kopiëren.
Ik snap dit niet. Is dit op te lossen?
mvrgr Henry
Er zijn 13 resultaten gevonden
- wo 19 apr 2006, 0:20
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: Macromedia Shockwave Player 10
- Reacties: 1
- Weergaves: 1784
- di 25 okt 2005, 19:12
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: oranje belletje?
- Reacties: 4
- Weergaves: 4919
- zo 23 okt 2005, 14:33
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: oranje belletje?
- Reacties: 4
- Weergaves: 4919
oranje belletje?
Hallo,
sinds kort heb ik een oranje knipperend belletje rechtsonderin op mijn bureaublad. Ik weet niet of het spy of adware is, maar ik krijg hem niet weg. ik denk dat het van IncrediMail is, wat ik ook gebruik. Is er een mogelijk om dit weg te krijgen?
mvrgr Henry
sinds kort heb ik een oranje knipperend belletje rechtsonderin op mijn bureaublad. Ik weet niet of het spy of adware is, maar ik krijg hem niet weg. ik denk dat het van IncrediMail is, wat ik ook gebruik. Is er een mogelijk om dit weg te krijgen?
mvrgr Henry
- wo 09 mar 2005, 23:09
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: wmp 10 en internet
- Reacties: 5
- Weergaves: 2801
- di 08 mar 2005, 0:05
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: wmp 10 en internet
- Reacties: 5
- Weergaves: 2801
- ma 07 mar 2005, 19:17
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: wmp 10 en internet
- Reacties: 5
- Weergaves: 2801
wmp 10 en internet
Hallo,
Sinds kort kan ik geen filmpjes, die via de Media Player worden door gegeven, bekijken op het internet, zoals die bv van uitzendingen op tv(Paul de Leeuw) Hij geeft dan aan dat deze pagina niet beschikbaar is, terwijl tie dat vorige week nog wel deed??
Ik werk met XP. Wat kan ik hier aan ...
Sinds kort kan ik geen filmpjes, die via de Media Player worden door gegeven, bekijken op het internet, zoals die bv van uitzendingen op tv(Paul de Leeuw) Hij geeft dan aan dat deze pagina niet beschikbaar is, terwijl tie dat vorige week nog wel deed??
Ik werk met XP. Wat kan ik hier aan ...
- ma 21 feb 2005, 21:02
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: Nieuw virus naam nog niet bekent
- Reacties: 9
- Weergaves: 6804
- zo 13 feb 2005, 22:56
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: Norton 2005 en emule
- Reacties: 3
- Weergaves: 4503
- zo 13 feb 2005, 4:29
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: Norton 2005 en emule
- Reacties: 3
- Weergaves: 4503
Norton 2005 en emule
Hoi, ik had een vraag over norton 2005 samen met emule. Wanneer ik Emule draai krijg ik om de halve minuut een waarschuwing via Norton nl deze:
Beveiligingswaarschuwing
Norton Internet Worm Protection: een extern systeem probeert toegang te krijgen tot op Uw computer
Nu kan ik kiezen tussen ...
Beveiligingswaarschuwing
Norton Internet Worm Protection: een extern systeem probeert toegang te krijgen tot op Uw computer
Nu kan ik kiezen tussen ...
- ma 07 feb 2005, 0:56
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: Mijn Hijackthis log
- Reacties: 7
- Weergaves: 5938
- zo 06 feb 2005, 22:27
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: Mijn Hijackthis log
- Reacties: 7
- Weergaves: 5938
- zo 06 feb 2005, 22:19
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: Mijn Hijackthis log
- Reacties: 7
- Weergaves: 5938
- za 05 feb 2005, 23:18
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: Mijn Hijackthis log
- Reacties: 7
- Weergaves: 5938
Mijn Hijackthis log
Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 22:15:13, on 5-2-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\WINDOWS\System32\qwsXP.dll/sp.html (obfuscated)
R1 - HKLM ...
Scan saved at 22:15:13, on 5-2-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\WINDOWS\System32\qwsXP.dll/sp.html (obfuscated)
R1 - HKLM ...