Er zijn 13 resultaten gevonden

door Henry
wo 19 apr 2006, 0:20
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Macromedia Shockwave Player 10
Reacties: 1
Weergaves: 1785

Macromedia Shockwave Player 10

Beste Heer Manders,

Hoe kan ik Macromedia Shockwave Player 10 installeren. Windows XP geeft elke keer een foutmelding, nl deze:

Er is een fout opgetreden bij het kopiëren van het bestand Erma.inf. Kan het bestand niet naar de doel map kopiëren.

Ik snap dit niet. Is dit op te lossen?

mvrgr Henry
door Henry
di 25 okt 2005, 19:12
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: oranje belletje?
Reacties: 4
Weergaves: 4919

Hoi Pieter

kan ik die op de een of andere manier verwijderen??

mvrgr Henry
door Henry
zo 23 okt 2005, 14:33
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: oranje belletje?
Reacties: 4
Weergaves: 4919

oranje belletje?

Hallo,

sinds kort heb ik een oranje knipperend belletje rechtsonderin op mijn bureaublad. Ik weet niet of het spy of adware is, maar ik krijg hem niet weg. ik denk dat het van IncrediMail is, wat ik ook gebruik. Is er een mogelijk om dit weg te krijgen?

mvrgr Henry
door Henry
wo 09 mar 2005, 23:09
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: wmp 10 en internet
Reacties: 5
Weergaves: 2804

Oke dank je voor je hulp. Het is gelukt

mvrgr Henry
door Henry
di 08 mar 2005, 0:05
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: wmp 10 en internet
Reacties: 5
Weergaves: 2804

nee niet dat ik weet, het lijkt of de koppeling tussen internet en de media player veranderd zijn ofzo????

mvrgr Henry
door Henry
ma 07 mar 2005, 19:17
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: wmp 10 en internet
Reacties: 5
Weergaves: 2804

wmp 10 en internet

Hallo,

Sinds kort kan ik geen filmpjes, die via de Media Player worden door gegeven, bekijken op het internet, zoals die bv van uitzendingen op tv(Paul de Leeuw) Hij geeft dan aan dat deze pagina niet beschikbaar is, terwijl tie dat vorige week nog wel deed??
Ik werk met XP. Wat kan ik hier aan ...
door Henry
ma 21 feb 2005, 21:02
Forum: Antivirus en Beveiliging
Onderwerp: Nieuw virus naam nog niet bekent
Reacties: 9
Weergaves: 6805

Bedankt voor de waarschuwing. Ikhou het in de gaten

Henry
door Henry
zo 13 feb 2005, 22:56
Forum: Antivirus en Beveiliging
Onderwerp: Norton 2005 en emule
Reacties: 3
Weergaves: 4507

Dank je, ik ga het direct proberen

mvrgr Henry
door Henry
zo 13 feb 2005, 4:29
Forum: Antivirus en Beveiliging
Onderwerp: Norton 2005 en emule
Reacties: 3
Weergaves: 4507

Norton 2005 en emule

Hoi, ik had een vraag over norton 2005 samen met emule. Wanneer ik Emule draai krijg ik om de halve minuut een waarschuwing via Norton nl deze:
Beveiligingswaarschuwing

Norton Internet Worm Protection: een extern systeem probeert toegang te krijgen tot op Uw computer

Nu kan ik kiezen tussen ...
door Henry
ma 07 feb 2005, 0:56
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: Mijn Hijackthis log
Reacties: 7
Weergaves: 5940

Ik heb gedaan wat je zei, maar ik blijf spyware houden . Dit is mijn log:

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 23:52:46, on 6-2-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS ...
door Henry
zo 06 feb 2005, 22:27
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: Mijn Hijackthis log
Reacties: 7
Weergaves: 5940

Om ff terug teomem op je reactie op mijn eerste bericht: moet ik alles aan vinken wat jij aangeeft , dus ook de regels:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://www.startpagina.nl

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

want startpagina ...
door Henry
zo 06 feb 2005, 22:19
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: Mijn Hijackthis log
Reacties: 7
Weergaves: 5940

SP2 werd mij afgeraden door de verkoper van mijn pc? Waarom, omdat het te veel blokte? Dus heb ik nog steeds geen update gedaan.

mvrgr Henry
door Henry
za 05 feb 2005, 23:18
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: Mijn Hijackthis log
Reacties: 7
Weergaves: 5940

Mijn Hijackthis log

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 22:15:13, on 5-2-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\WINDOWS\System32\qwsXP.dll/sp.html (obfuscated)
R1 - HKLM ...