Hoi,
Ik zou graag mijn cd's rippen naar mp3pro.
Ik gebruik altijd het programma dbPowerampMusicConverter voor mijn muziek.
Ik heb de mp3pro codec, maar als ik die installeer zie ik niets in mijn opties. Er wordt wel iets gezegd over het kopiëren van de WinAmp mp3codec naar de map van dbpoweramp. Gaat dat wel lukken? Winamp gebruikt toch alleen maar codecs om af te spelen? Of zie ik dat fout?
Is er niet een simpelere manier?
Roept U Maar...
ps: is er niet een mp3pro codec voor WMP? Ik heb de gewone mp3 codec voor dit programma al, en soms rip ik dus wel eens iets met WindowsMediaPlayer.
Ik hoor het wel...
Alvast bedankt voor de moeite.
Cd naar mp3pro met dbpoweramp.
Moderator: MandersOnline
Cd naar mp3pro met dbpoweramp.
© ÐonÐeMan...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Met dat programma zijn MP3 Pro bestanden vaak behoorlijk moeilijk. Probeer die Mp3Pro Dingen nogmaals, je moet er wel op letten dat je de Encoder gebruikt..
Dat van Winamp klopt die gebruikt de codec's om af te kunnen spelen, voor Media Player weet ik alleen een MP3 Ripper en eventueel kun je dan de nummers weer omzetten naar MP3Pro
Dat van Winamp klopt die gebruikt de codec's om af te kunnen spelen, voor Media Player weet ik alleen een MP3 Ripper en eventueel kun je dan de nummers weer omzetten naar MP3Pro
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Wat bedoel je hier precies mee? Ik gebruik dit programma al een hele tijd en ben er altijd heel tevreden over geweest. Wat voor soort problemen kan ik verwachten dan als ik het voor mp3pro zou gaan gebruiken?MandersOnline schreef: wo 18 aug 2004, 10:37Met dat programma zijn MP3 Pro bestanden vaak behoorlijk moeilijk. [...]
ps: Is er een ander/beter/sneller programma waarmee ik mijn muziekbestanden kan overzetten dan? Zo ja welke dan?
Moet wel kunnen omgaan met de meest voorkomende soorten. [.mp3/.mp3pro/.ogg/.wma]
© ÐonÐeMan...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Probleem is dat een MP3PRO plug-in uit ervaring bij mij ook niet zomaar werkte.
Wil je perse MP3PRO?
Wil je perse MP3PRO?
Nee hoor. Mp3pro is absoluut geen must. Vond het alleen best geinig.
Ik rip nu naar VBR .mp3 [128-320] dus dat klinkt best okee.
Dacht allen: als ik nou de zelfde bitrate aanhou, maar dan in pro is het vast en zeker stukken beter.
Ben best tevreden zo hoor. Ik ben alleen zo dat als ik iets w
Ik rip nu naar VBR .mp3 [128-320] dus dat klinkt best okee.
Dacht allen: als ik nou de zelfde bitrate aanhou, maar dan in pro is het vast en zeker stukken beter.
Ben best tevreden zo hoor. Ik ben alleen zo dat als ik iets w
© ÐonÐeMan...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zal ik je er even bij zeggen dat de meningen verschillen, MP3PRO wil soms best wel blikkerig klinken dus minder mooi.