Hallo allen, ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad? Dan nu mijn probleem..... Enige tijd geleden had ik het probleem dat de pc steeds zichzelf afsloot en weer opnieuw opstartte. een programma gaf steeds aan dat ik 2 insecure programma's had, tw win XP sp3 en Java , na veel geëmmer en geprobeerd, dat uiteindelijk weer opnieuw erop gezet en warempel hij deed het weer.... tot 1e kerstdag, begon ie ineens weer met zichzelf uitschakelen en weer opnieuw starten, via veilige modus geprobeerd te achterhalen wat er nu fout was, ik kwam er niet achter, en het vervelende was, dat in veilige modus je het internet niet op kan..... ten lange leste de pc geformatteerd (het is een compaq pressario, dus ik had restore schijven, gelukkig) (nu ben ik helaas de wachtwoorden kwijt van mijn gmail account verdorie

( ) en jawel hij deed het weer een soort van, even, toen begon het weer, alle usb stekkers eruit gehaald, en 1 voor 1 er weer in, toen bleek het aan mijn draadloos modem te liggen (een Thomson SpeedTouch 121g, wireless 802.11g USB Adapter), KPN gebeld, tja dat zou kunnen, maar wij leveren u geen modem meer, die moet u zelf maar kopen..... Nou ja dat moet dan maar.
Nu kreeg ik (en net weer) het volgende foutmeldingsvenster, weet iemand wat dit inhoud? Heeft dit met het modem te makend?
PRISM Profiles Server Module
inhoud foutrapport:
C:Windows\minidump\Mini122708-06.dmp
C:Docum -~\Cobies~1\locals~\Temp\WER|.tmp.dir00\sysdata.xml
Ik krijg het modem dat volgens apparaatbeheer correct werkt, niet aan de praat..... Ik zit nu even op de laptop van mijn zoon te typen. Ik hoop dat er iemand op dit forum is wat mij wat kan vertellen.......
groetjes van een verdrietige cobie......