Pagina 1 van 1

Word 2003: Handige functies op de statusbalk van Word

Geplaatst: za 25 okt 2008, 12:19
door MandersOnline
Weet u dat u een aantal heel handige functies in Word 2003 ook kunt bereiken via de statusbalk? Het werkt soms een stukje sneller, probeer daarom maar eens een van de volgende "dubbelklikken":
  • Dubbelklik op Pg en u krijgt het scherm voor Zoeken en Vervangen.
  • Dubbelklik op OPN en de macro recorder wordt gestart.
  • Dubbelklik op WZG en u zet de functie "Wijzigingen bijhouden" aan. Een volgende dubbelklik zet deze functie weer uit!
  • Dubbelklik op UIT en u zet de functie "Selectie uitbreiden" aan. Een volgende dubbelklik zet deze functie weer uit!
  • Dubbelklik op OVR en u zet de functie "Overschrijven" aan. Een volgende dubbelklik zet deze functie weer uit!
  • Dubbelklik op NEDERLANDS en u kunt de taal instellen die in het document wordt gebruikt voor spellingcontrole