Pagina 1 van 1

Outlook 2003: Outlook starten in speciale weergave

Geplaatst: za 25 okt 2008, 11:54
door MandersOnline
Hoewel Microsoft Outlook door de meeste gebruikers vooral als e-mailprogramma wordt gebruikt kan het programma ook heel goed dienst doen voor het beheren van adressen en afspraken.

Standaard start Outlook met de weergave POSTVAK IN en dat is voor de meeste gebruikers ook niet meer dan logisch. Wie Outlook echter vaker voor andere doeleinden gebruikt, heeft de mogelijkheid om zelf te kiezen en welke weergave Outlook opstart.

U krijgt dit als volgt voor elkaar:
  • Kies in Microsoft Outlook voor Extra - Opties - tabblad Overige.
  • Klik op de knop Geavanceerde Opties.
  • Bij Opstarten in deze map staat nu Postvak IN. Klik op de knop Bladeren.
  • In het scherm Map selecteren kunt u nu zelf kiezen met welke map geopend Outlook moet opstarten.
  • Klik tenslotte 2x op OK en u bent klaar!