effe een vraagje over een mini computer, de mobiele telefoon.
Ik heb een Motorola Razr v3i gekregen; deze werkte nog perfect, totdat ik ermee begon te klooien
Alles werkt, behalve dat ie niet meer "rinkelt" als ik gebeld wordt. Alle ringtones staan er nog op en als profiel heb ik "luid".
Ik had een software update uitgevoerd, wat volgens mij niet helemaal goed is gegaan (er staat ook geen backup op mijn computer).
Heeft misschien iemand dat probleem ook al eens gehad?
Heb wel al een bezoekje aan de telecom winkel gepland staan voor morgen, maar wil toch graag de mening van de experts hier hebben.
Groetjes, Richard.




