kapotte hd
Moderator: MandersOnline
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

kapotte hd
hallo Pieter
ik weet dat je misschien gek van dit onderwerp word hoor maar ik heb er ook een vraag over
als je een laptop heb en de behuizing van de hd is gescheurd kan je dan nog wel in veilige modus wat zien ?
want ik had een laptop waar ik , als ik hem normaal opstartte, geen beeld meer zag maar wel geluid
en als ik hem opstartte in veilige modus kreeg ik beeld en geluid
ik heb hem weg gebracht naar een kennis en die heeft hem uit elkaar gehaald en zij dat de behuizing was gescheurd en de hd naar de klote was
vandaar mijn vraag
want ik geloof hem niet helemaal
ik heb hem ook gevraagd om de laptop terug te geven zodat ik kan kijken
ik weet dat je misschien gek van dit onderwerp word hoor maar ik heb er ook een vraag over
als je een laptop heb en de behuizing van de hd is gescheurd kan je dan nog wel in veilige modus wat zien ?
want ik had een laptop waar ik , als ik hem normaal opstartte, geen beeld meer zag maar wel geluid
en als ik hem opstartte in veilige modus kreeg ik beeld en geluid
ik heb hem weg gebracht naar een kennis en die heeft hem uit elkaar gehaald en zij dat de behuizing was gescheurd en de hd naar de klote was
vandaar mijn vraag
want ik geloof hem niet helemaal
ik heb hem ook gevraagd om de laptop terug te geven zodat ik kan kijken
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik heb je vraag stukje verhuisd, en zit nu even te kijken ik heb er nog noot van gehoord dat je behuizing van je Harde schijf kon scheuren. Als dat kapot gaat zou naar mijn idee de gehele harde schijf niet bepaald goed meer werken tenzij alles nog wel op z'n plaats zit Het zou naar mijn idee verstandig zijn om de laptop terug te halen te straten in veilige modus en belangrijke bestanden over te zetten naar een PC, vervolgens installeer je Windows opnieuw en kijkt wat er allemaal gebeurd, laat eventueel ook zien hoe die gescheurd is dan kan die kennis van je zijn woorden ook duidelijk maken.
Pieter
Pieter
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
mocht die hem verkopen dan??
Vind het vreemd verhaaltje worden
Vind het vreemd verhaaltje worden
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
ja, ik het niet eens weten eigenlijk, had al gesproken hoe zoiets kan de behuizing is van Ijzer, ooit zien scheuren?? IK NIET
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Behuizing gescheurd? Open gemaakt/uit elkaar gehaald?cowboyspeedy schreef: za 13 mar 2004, 9:56ik heb hem weg gebracht naar een kennis en die heeft hem uit elkaar gehaald en zy dat de behuizing was gescheurd en de hd naar de klote was
Kijk dat mag dus nooit met een HDD, dat open maken of uit elkaar halen. In een HDD is een zeker vacuüm aangebracht om de zaak te laten werken. Als je dan zo'n ding open maakt en weer sluit zit er atmosferische druk in. Dan is de luchtweerstand een heel andere dan de fabrikant bedoelt en kun je het ding gewoon weggooien.... Die zal het nooit meer goed doen, tenzij de sluiting onder de juiste (atmosferische) condities gebeurt.
Dat relatieve vacuüm is bedoeld om de luchtweerstand te verminderen en met name om de lees/schrijf-kop te beschermen.
Jan