ik hen hier een laptop met een ingebouwde cardreader.
deze werkt alleen als de computer opnieuw opstart en dan ook maar heel ff .
wat zou het kunnen zijn dat hij niet meer werkt.
cardreader
Moderator: MandersOnline
cardreader
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
jawel al meerdere kaarten geprobeerd het is heel vreemd bij het opnieuw opstarten heb ik een verwisselbare schijf dus voor de sd kaartjes en ziet hij ze ook ga ik er iets mee doen dan krijg ik de melding.
Kan het opgegeven bestand niet vinden.
Controleer of hetpad of de bestandsnaam juist zijn opgegeven.
En daarna is dan ook mijn verwisselbare schuif weg, foetsie weg en niet meer terug te vinden.
Kan het opgegeven bestand niet vinden.
Controleer of hetpad of de bestandsnaam juist zijn opgegeven.
En daarna is dan ook mijn verwisselbare schuif weg, foetsie weg en niet meer terug te vinden.
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Duidelijk iets mis inderdaad, kan van alles zijn, kan ook de aansluiting zijn die niet al te best is
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Windows XP? Probeer dan eens het volgende.
Deze computer > Rechtsklik > Beheren > Schijfbeheer.
Kijk eens of je die cardreader daar wel ziet en verander eventueel de driveletter een keer. Alle beetjes kunnen helpen tenslotte.
Als je de cardreader daar niet ziet staan is er meer aan de hand en zal hij geen driveletter meer hebben, want zonder driveletter komt Windows echt in de problemen.
Je zou in het laatste geval eens in het BIOS kunnen kijken wat er daar over staat (als er daar al bij kunt komen, want de instelmogelijkheden in een laptop BIOS zijn gewoonlijk bedroevend beperkt).
Jan
Deze computer > Rechtsklik > Beheren > Schijfbeheer.
Kijk eens of je die cardreader daar wel ziet en verander eventueel de driveletter een keer. Alle beetjes kunnen helpen tenslotte.
Als je de cardreader daar niet ziet staan is er meer aan de hand en zal hij geen driveletter meer hebben, want zonder driveletter komt Windows echt in de problemen.
Je zou in het laatste geval eens in het BIOS kunnen kijken wat er daar over staat (als er daar al bij kunt komen, want de instelmogelijkheden in een laptop BIOS zijn gewoonlijk bedroevend beperkt).
Jan