Hallo hier een vraag.
Ik ben bij mijn schoonmoeder de pc aan het schoonmaken voor internet. Nu heeft ze niet veel geld en heeft ze dus nog een heel oud beestje.
Stond op de pc Windows 98. Heb ik alles eraf gegooid en zit ik met mijn code voor 98 klaar. Klopt die code niet. Heeft er iemand nog een code die werkt voor Windows 98 Is dan ook mijn vraag?
nou thnx alvast
Grtz Frank
windows 98
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zat die code bij die PC??
En verder verschaffen we hier geen serienummers hoor... Straks kan ik de boel sluiten vanwege Microsoft die terecht klaagd dan.
En verder verschaffen we hier geen serienummers hoor... Straks kan ik de boel sluiten vanwege Microsoft die terecht klaagd dan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Ja ik had zo'n groen kaartje van echtheid van Microsoft met watermerk en al. Deze was destijds meegelevrd bij de pc. De code was een aantal cijfers en lettters echter toen ik die invoerde herkende de pc hem niet als zijnde een juiste code!!
Ik denk dat ik ergens anders al een code vandaan heb gehaald, ik heb haar de code in laten voeren en nu draait ie volgens mij?? Maar ik ga vadaag nog eens kijken of alles loopt zoals t moet.
Thnx Anyway & have a nice one
Frank
Ik denk dat ik ergens anders al een code vandaan heb gehaald, ik heb haar de code in laten voeren en nu draait ie volgens mij?? Maar ik ga vadaag nog eens kijken of alles loopt zoals t moet.
Thnx Anyway & have a nice one
Frank
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Dat wat Pipo zegt denk ik dat dat het geval is, je hebt 2 soorten versies: OEM en Retail, de Retail is duur en moet je los kopen de OEM is goedkoop en hoort bij de PC te zitten ik denk dus dat je een Retail CD gebruikte met een OEM licentie.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl