web browsing speed
Moderator: MandersOnline
web browsing speed
Beste Pieter,
Ik heb een vreemd probleem,
mijn up en downloadsnelheid zijn normaal. Echter mijn web browsing speed is extreem laag
Dit zowel draadloos als bedraad.
Ga ik op het nraadloze netwerk van m'n buurman, errug snel, zoals het hoort
Hoe kan dit?????
Zit dit in de router die ik gebruik, een belkin
Ik heb een vreemd probleem,
mijn up en downloadsnelheid zijn normaal. Echter mijn web browsing speed is extreem laag
Dit zowel draadloos als bedraad.
Ga ik op het nraadloze netwerk van m'n buurman, errug snel, zoals het hoort
Hoe kan dit?????
Zit dit in de router die ik gebruik, een belkin
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zorg dat je een betere firewall van een andere firma regeld, dat lijkt me een beter plan die word bijgewerkt die van XP niet helaas...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
toch te vroeg gejuigd, zat nog op het netwerk van de buren (auto). Inladen duurt nog steeds errug lang. Ook het verbinden met router duurt ellenlang. Heeft wel verbinding snel, maar krijgt niet zo snel een ip toegewezenpiele @ Do 22 Jun 2006, 21:21 schreef:als ik de Windows firewall uitzet is het inderdaad over. Maar is dat wel aan te bevelen, de firewall uitzetten in XP?
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zit er een dikke Muur tussen zo ja wat is het signaal sterkte van de verbinding?
Misschien weet niet of je deelt met je buren, kunnen ze beter een ander kanaal kiezen soms wil er iemand in de buurt zitten die stoort op de betreffende golflengte
Misschien weet niet of je deelt met je buren, kunnen ze beter een ander kanaal kiezen soms wil er iemand in de buurt zitten die stoort op de betreffende golflengte
MandersOnline @ Do 22 Jun 2006, 21:37 schreef:Zit er een dikke Muur tussen zo ja wat is het signaal sterkte van de verbinding?
Zit vlakbij de router, signaal is super. Geen enkel probleem,
speedtestresulaten:
Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 524.7 KByte/sec
(=4198 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 87.4 KByte/sec
(=699 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 637.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 14.0 ms
Kan het in het draadloze gedeelte van de router zitten, de desktop pc geen problemen, erg snel inladen.
Ligt dus niet aan de verbinding of router........signaal is goed, ander kaneel geprobeerd...????vaag
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ja draadloze kan het aan liggen, ik ken een voorebeeld dat de Draadloze verbinding echt tussen 2 pc's stond (marcelv1) en dar er amper snelheid was.
Kan een Telefoonmast zijn of een Ander signaal wat erg stoort.
Wat betreft Kanalen, je hebt er 13 standaard staat die op 11 dat is meen ik 2.4GHz
Kan een Telefoonmast zijn of een Ander signaal wat erg stoort.
Wat betreft Kanalen, je hebt er 13 standaard staat die op 11 dat is meen ik 2.4GHz