windows update en nero

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
firebird1
Beginner
Beginner

Windows update en nero

Bericht door firebird1 »

twee vraagjes,

een kennis van me heeft een packert hell computer p4 2.8 met Windows XP home, als hij Windows update wil doen zeggen ze op de site van Windows update, hij sommige bestanden zijn niet geïnstalleerd of dit product is niet geregistreerd, dan kan je aanklikken om te herstellen op de site van Microsoft dat doet hij dan ook, maar wil je dan een update doen blijf hij hetzelfde aangeven op de site van Microsoft, dus kan niets updaten en weet niet waar het aan lig. het is gewoon een legale versie van XP home.

dan de tweede vraag

ik krijg geen brandprogramma goed werkend op deze computer, ik heb nero 6 geïnstalleerd en dan loopt hij elke keer vast of onstabiel draaien, gisteren heb ik nero 7 premium geprobeerd te installeren maar zodra de cd in de cd rom zit ,loopt de computer al vast en is er niets meer mee te doen ,dat moet hij echt opnieuw opgestart worden, ook ctrl/alt /del werkt dan niet.
ik heb deze nero al op verschillende computers gebruikt en daar werkt het perfect, dus aan de software kan het niet liggen.
iemand misschien een oplossing voor deze peckard hell computer
thermaltake xaser 2/asus p4c 800 deluxe/p4 2.8 hyp/2056 mb ddr 2700/nvidia geforce fx 5700 256 mb/creative audigy 2 zs/
xp pro
bartjan
Beginner
Beginner

Bericht door bartjan »

hoi ik begrijp
dat het een hele nieuwe pc is waar het om gaat
en als je gaat updaten vraagt hij dan om het validatie program ,
te installeren en zegt hij daarna dat het mislukt is en dat het een illegale ,
versie kan zijn terwijl je een originele versie hebt

groetjes bartjan
firebird1
Beginner
Beginner

Bericht door firebird1 »

computer is een jaar oud, hij heeft tot oktober gewoon de updates kunnen doen, daarna kreeg hij elke keer dit probleem
thermaltake xaser 2/asus p4c 800 deluxe/p4 2.8 hyp/2056 mb ddr 2700/nvidia geforce fx 5700 256 mb/creative audigy 2 zs/
xp pro
firebird1
Beginner
Beginner

Bericht door firebird1 »

hij vraag niet om een validatie programma te installeren,als je Windows update doe dan kun je snelle of aangepaste update doen,klik je er 1 aan dan gaat hij zoeken, en dan geef hij een schermpje dat hij sommige onderdelen mist of het product is niet geregistreerd, dan kun je dit herstellen , dat doet hij dan ook (download 100%) maar druk je dan op snelle of aangepaste updates dan krijg je precies hetzelfde probleem
xp pro
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

maak eens een Hijackthis log dan ga ik eens kijken of ik gekke dingen tegen kom.

Nero is soms een ander probleem misschien beter 6.x gebruiken..
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Contacteer:

Bericht door JOHNX »

Ik HAD ook Nero 7 geïnstalleerd maar ontdekte dat ik plotseling geen image ermee kon branden ,mijn broer heeft exact hetzelfde probleem ,ik heb de laatste versie 6 er weer opgezet en probleem is over !Ik vindt dat Nero 7 te veel op een media centre gaat lijken ze wijken een beetje af van hun zeer goede brand programma's vindt ik :D
JOHN
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
mastah
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door mastah »

hoi ik ben ook niet kapot van Nero 7 volgens mij is die niet helemaal af, zet gewoon de nero 6 erop dan ben je volgens mij van dit probleem af mvg mastah............. :wink:
Plaats reactie