twee vraagjes,
een kennis van me heeft een packert hell computer p4 2.8 met Windows XP home, als hij Windows update wil doen zeggen ze op de site van Windows update, hij sommige bestanden zijn niet geïnstalleerd of dit product is niet geregistreerd, dan kan je aanklikken om te herstellen op de site van Microsoft dat doet hij dan ook, maar wil je dan een update doen blijf hij hetzelfde aangeven op de site van Microsoft, dus kan niets updaten en weet niet waar het aan lig. het is gewoon een legale versie van XP home.
dan de tweede vraag
ik krijg geen brandprogramma goed werkend op deze computer, ik heb nero 6 geïnstalleerd en dan loopt hij elke keer vast of onstabiel draaien, gisteren heb ik nero 7 premium geprobeerd te installeren maar zodra de cd in de cd rom zit ,loopt de computer al vast en is er niets meer mee te doen ,dat moet hij echt opnieuw opgestart worden, ook ctrl/alt /del werkt dan niet.
ik heb deze nero al op verschillende computers gebruikt en daar werkt het perfect, dus aan de software kan het niet liggen.
iemand misschien een oplossing voor deze peckard hell computer
windows update en nero
Moderator: MandersOnline
Windows update en nero
thermaltake xaser 2/asus p4c 800 deluxe/p4 2.8 hyp/2056 mb ddr 2700/nvidia geforce fx 5700 256 mb/creative audigy 2 zs/
xp pro
xp pro
hij vraag niet om een validatie programma te installeren,als je Windows update doe dan kun je snelle of aangepaste update doen,klik je er 1 aan dan gaat hij zoeken, en dan geef hij een schermpje dat hij sommige onderdelen mist of het product is niet geregistreerd, dan kun je dit herstellen , dat doet hij dan ook (download 100%) maar druk je dan op snelle of aangepaste updates dan krijg je precies hetzelfde probleem
thermaltake xaser 2/asus p4c 800 deluxe/p4 2.8 hyp/2056 mb ddr 2700/nvidia geforce fx 5700 256 mb/creative audigy 2 zs/
xp pro
xp pro
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
maak eens een Hijackthis log dan ga ik eens kijken of ik gekke dingen tegen kom.
Nero is soms een ander probleem misschien beter 6.x gebruiken..
Nero is soms een ander probleem misschien beter 6.x gebruiken..
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Ik HAD ook Nero 7 geïnstalleerd maar ontdekte dat ik plotseling geen image ermee kon branden ,mijn broer heeft exact hetzelfde probleem ,ik heb de laatste versie 6 er weer opgezet en probleem is over !Ik vindt dat Nero 7 te veel op een media centre gaat lijken ze wijken een beetje af van hun zeer goede brand programma's vindt ik 
JOHN
JOHN
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.