Hoi,
Een tijd geleden heeft er op mandersonline een goede en gedetailleerde uitleg gestaan over waarom hitmanpro zo slecht is..
Ik weet natuurlijk wel een aantal dingen:
Hitmanpro verwijderd alles(dus ook vitale onderdelen die je normaal handmatig uit kan sluiten van verwijdering)
je kan alles programma's ook zelf draaien..
Hitmanpro vraagt geld ter ondersteuning terwijl hij geen rechten op de gebruikte programma's heeft.
Computers schijnen er plots mee op te houden.
Ik heb het hele forum doorgebladerd maar zie geen gedetailleerde uitleg staan..
Graag wil ik weten
- Wat voor vitale onderdelen verwijderd (kunnen) worden
- In welke situatie deze verwijderd worden..
- Of er ook iets officieels is van gedupeerde mensen zodat je na kan gaan hoeveel mensen ongeveer problemen hebben.
- Of Ad-aware ook schadelijk is zoals sommigen zeggen
- Welke programma's jij aanraadt
- Of je ook een updatebare versie van spysweeper hebt
Grtz ImaginaryFriend
Uitleg Hitmanpro
Moderator: MandersOnline
-
ImaginaryFriend
- 100+ Poster

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik heb die lijst van iemand anders gehad, dus kan niet altijd 100% goede antwoorden geven en exact zien we niet wat er weg gemikt is.
Windows DLL bestanden
Als ze gedetecteerd zijn als vermoedelijk fout
- Of er ook iets officieels is van gedupeerde mensen zodat je na kan gaan hoeveel mensen ongeveer problemen hebben.
Nee statistieken hebben we niet, dat is geen doen maar de meeste die het gebruiken hebben problemen maar vaak hebben ze het eerlijk gezegd niet door en dan klagen ze steen en been dat het een rot computer is
Bij gebruik kunnen er dingen mis gaan, omdat mensen niet weten wat ze weggooien, maar het schijnt ook zo te zijn dat ze contracten hebben met Malafide bedrijven zodat hun spullen niet meer gedetecteerd worden
Diverse programma's, ik raad ook Enkele van de gebruikte programma's aan in Hitmanpro, maar dan wel los van elkaar en dat ik zelf mag zeggen wat goed en slecht is.
Ik heb een officiële versie er van ja, geen eentje met patch of iets dergelijks
Windows DLL bestanden
Als ze gedetecteerd zijn als vermoedelijk fout
Nee statistieken hebben we niet, dat is geen doen maar de meeste die het gebruiken hebben problemen maar vaak hebben ze het eerlijk gezegd niet door en dan klagen ze steen en been dat het een rot computer is
Bij gebruik kunnen er dingen mis gaan, omdat mensen niet weten wat ze weggooien, maar het schijnt ook zo te zijn dat ze contracten hebben met Malafide bedrijven zodat hun spullen niet meer gedetecteerd worden
Diverse programma's, ik raad ook Enkele van de gebruikte programma's aan in Hitmanpro, maar dan wel los van elkaar en dat ik zelf mag zeggen wat goed en slecht is.
Ik heb een officiële versie er van ja, geen eentje met patch of iets dergelijks
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl