Het volgende is aan de hand: Zondag j.l. heb ik geprobeerd met bugdoctor en registry clean mijn pc te ondoen van overbodige rommel. Dat lukte niet met de shareware versie, (omdat het zoveel was, moest ik eerst een full versie kopen), dus bij antivirusclub een freeware prog gedownload, easycleaner genaamd. Nou via dat programma overbodige bestanden opgeruimd (zaten gelukkig nog in de prullenbak). Het stappenplan van HIJACKTHIS doorlopen (heb ik ook van antivirusclub) en daar is op een bepaald moment iets gewist per ongeluk, een regel die met bho begint, maar weet niet meer welke. Ik heb nog wel de savelog van de keer daarvoor dat ik hijackthis gebruikt had (1 uur eerder had ik hem gedaan, maar nog niet verstuurd). Daarna is er van alles mis gegaan. Ik kan geen email meer ophalen en versturen, ik kan niet meer inloggen bij MSN messenger (als ie probleem oplossen doet geeft ie een geel driehoekje met uitroepteken aan bij KEY poort maar ik weet niet wat dat inhoudt). Mozilla Firefox doet het niet meer. Via Firefox kan ik dus het internet niet op. Dat kan nog wel via IE.
Heb net al 3 kwartier met XS4ALL aan de telefoon gezeten (is mijn provider). pingen is goed, maar met telnet lukt het niet. (ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel). Ook op website inloggen zoals de postbank lukt dus niet. Op de laptop van mijn zoon gaat alles goed, en volgens de helpdeskmensen van XS4ALL ligt het aan Windows, en moet ik hem er opnieuw opzetten....
Wis ie dan mijn hele harde schijf? Ik heb een compaq en daar zit een restore schijf bij, maar ik ben zo bang dat ik dat heeeel veeeel kwijt ben als ik die gebruik.....
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Oh ja en online mijn mail lezen lukt ook niet, kan niet inloggen bij gmail. en ook niet bij xs4all om mijn mail via webmail te bekijken...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen....