HELP HELP mijn scherm doet gek.

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
spotter
Beginner
Beginner

HELP HELP mijn scherm doet gek.

Bericht door spotter »

hallo,
toen ik gisterenmiddag achter mijn pc bezig was zag ik ineens tot mijn verbazing dat het bereaublad inelkaar werd gedrukt zodat ik aan beide zijdes nu een 6 cm zwarte balken heb. ik heb al geprobeerd om de instelling van de monitor aan te passen zo ook de resolutie maar dat mocht niets baten. ook heb ik de speakers weg gehaald i.v.m de magneten. ik heb de pc weggebracht en daar zeggen ze dat er niets mankeert aan de pc. dus ik heb een ander scherm aangesloten op mijn pc en die deed hetzelfde dus moet het ook niet het scherm zijn. het is dus niet de videokaart, niet de resolutie enz. kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand kan zijn? ikzelf denk dat iets niet goed is in de instelling maar ik kan niets vinden wat er op duid. ik hoop op enige reacties die mij kunnen helpen want ik kom er niet meer uit.
alvast bedankt.

groet manuel.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Eventueel de drivers van je videokaart bijwerken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
spotter
Beginner
Beginner

Bericht door spotter »

ja dat heb ik nog niet geprobeerd maar vertel me dan eens waarom dit zo ineens gebeurd terwijl deze het altijd goed heeft gedaan? ik zal het als ik vanmiddag thuis kom meteen proberen alvast bedankt voor je reactie.
spotter
Beginner
Beginner

Bericht door spotter »

maar bij nader inzien vind ik dit wel een beetje raar en ik zal je vertellen waarom. als ik namelijk mijn scherm van de pc loskoppel dus alleen maar stroom erop heb staan en ik zet dan de monitor aan dan heb ik ook hetzelfde dan is het beeld evengoed vervormd zodat ik in het midden dus beeld heb en aan weerszijden die zwarte balken.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Andere apparatuur naast je Beeldscherm staan?

Probeer het beeldscherm ook eens op een andere PC indien mogelijk...
spotter
Beginner
Beginner

Bericht door spotter »

Ook dat heb ik geprobeerd maar dat mocht ook helemaal niets baten dit is gewoon heel vreemd.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bleef je scherm op een andere PC ook zo met die Balken?
spotter
Beginner
Beginner

Bericht door spotter »

nee ik bedoelde dat een ander scherm die ik van een goedwerkende pc heb gehaald ook deze balken had maar ik breng evengoed morgen het scherm maar even weg want ik kom er niet uit.
Plaats reactie