Peer-to-video

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
wajang
Beginner
Beginner
Contacteer:

Peer-to-video

Bericht door wajang »

Is er al iets bekend over hoe de voetbalbeelden te bekijken van Versatel?
Hoorde zoiets bij het Journaal en het is nog geen 1 April.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Voorlopig kan je het nog schudden, versatel heeft een gigantisch probleem, maar wel een verplichting. ik las er wel over dat het via andere landen gewoon wel tte zien valt.

Meen op webwereld dat er wat over stond...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
wajang
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door wajang »

Dit vond ik nog op een 020 forum:

HANDLEIDING AJAX - FEYENOORD

Je download het door mij beschikbaar gestelde ppStream.

Dit is een P2P stream programma. Omdat het P2P (peer to peer) is zal de kwaliteit afhangen van het aantal kijkers. Dus hoe meer er zondag kijken, hoe beter het bij jou op beeld komt (ja, je computer zal data verzenden en ontvangen hierdoor, dus mensen met een data limiet kunnen beter niet kijken of het op eigen risico doen).

Het programma is op de volgende locatie te downloaden:

<http://members.home.nl/scrummie/ppstreamsetup.exe>

Nee, het programma bevat geen virussen. Zowel, nodig ik je de volgende wedstrijd uit bij mij op 't vak en mag je me compleet verrot schelden en slaan. Geen problemen mee dan

Je installeert het programma door op het icoontje op je bureaublad te dubbelklikken. Je klikt een paar keer op volgende (of next), en het programmatie is geïnstalleerd. Je kan het starten door een nieuwe icoontje op je bureaublad. In je taakbalk (de grote lange balk onderin) zal een icoontje bij komen en in beeld zal er een groot venster tevoorschijn komen. Alles is in het swahilisch helaas, dus in opties kijken zit er voor mij niet in (zit er geloof ik ook niet helemaal niet in, maar okay ).

Nu heb je het programma in beeld. Je ziet rechts een groot zwart vlak. En links heel belangrijk de lijst met TV zenders die via de stream beschikbaar zijn. Okay, leuk, gaan we nu zondag alle zenders langs om te kijken op welke Ajax - Feyenoord is ? NEE!

Ik heb op internet gezocht (het forum wat ik in de post hiervoor noemde) en daar kwam ik tot de conclusie dat Ajax - Feyenoord uitgezonden word op GoalTV2. In de lijst aan je linkerkant van het scherm scrol je met de scrolbalk helemaal naar beneden, daar is GoalTV2 de 6e van onderen (staat er ook gewoon). daar dubbelklik je op. Dan krijg je in het grote zwarte vlak aan de rechterkant de letters ppStream in beeld. Dit laden duurt lang. Ik heb het niet getimed maar ik denk dat ik 2 minuten moest wachten tot ik geluid kreeg, en toen duurde het 5 seconden voor ik beeld had. Maar zo gauw je beeld en geluid hebt, is het heel erg goed te kijken (op dit moment is Chelsea - WBA).

Ik hoop dat het 1 en ander nu duidelijk is! En hoop dat er veel mensen zondag gaan kijken
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dit is zeker tijdelijk de oplossing voor versatel klanten??
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie