hallo als ik naar update gaat van win dan krijg ik dit
Validatie van originele Windows
[ Ondersteunings-id: 0x8DDD1003 ]
Als u updates wilt downloaden, moet u eerst uw Windows-software valideren. Als u de software valideert, weet u zeker dat u een origineel exemplaar van Windows met een geldige licentie gebruikt.
ik heeft win XP pro en heeft mij pc zo aan geschaft wie kan mijn helpen moet ik een winXP kopen want ik heeft hem op hd er bij gekregen help thanx
update
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Je zult een officiële versie moeten gebruiken van Windows.
Jou zou PC een legale versie moeten hebben dus heb je geen probleem, mocht je toch een probleem hebben dat die niet legaal blijkt te zijn dien je contact op te nemen met Microsoft, moet je een officiële bon hebben en dergelijken dan krijg je meen ik als je snel genoeg bent weet niet hoe lang ze die actie hebben gratis een nieuwe versie, de bon is noodzakelijk om de verkoper aan te kunnen pakken en daar de kosten op te verhalen.
Jou zou PC een legale versie moeten hebben dus heb je geen probleem, mocht je toch een probleem hebben dat die niet legaal blijkt te zijn dien je contact op te nemen met Microsoft, moet je een officiële bon hebben en dergelijken dan krijg je meen ik als je snel genoeg bent weet niet hoe lang ze die actie hebben gratis een nieuwe versie, de bon is noodzakelijk om de verkoper aan te kunnen pakken en daar de kosten op te verhalen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl