Onlangs moest ik een nieuw mobo, cooler, nieuwe voeding en stel extra usbtjes in pc hebben.
Hmzzzz MS en XP waren het er niet zo mee eens denk ik?
Na tig opties (ook via bios) lukte het niet meer de hd's te herkennen dus ook geen XP meer.
Zat niets anders op om op te starten van vanaf de XP rom en zo kwam er een 2e versie over de 1e heen.(Jawel op c is ut tikkie vol met daar 14 giegjes )
Gelukkig deel back-ups teruggevonden en meeste werkt wel prima weer.
Oke tig progs ff opnieuw erop en updaten enz.
Maar nu HET probleem: Skype (nieuwste versie junil) weigert mijn voice te accepteren! Ik hoor dus wel die ander.
Heb hier een Logitech webcam en teven een Logitech headset.(nu even niet aangesloten)
MSN en videogesprek werkt wel prima. Verder ook geen problemen met sounds en volgens mij heb ik alle instellingen intussen verder goed staan.
In opties Skype staan de geluiden ingesteld op mijn soundkaart ipv die andere optie "Windows audioapparaat standaard" oid, die ook zweeg tijdens skypen. Zie onder geluiden Skype geen andere opties. Ook als ik de test daar doe via antw. apparaat van die dame: hoor ik haar wel, en heeft ie mezelf niet opgenomen.
Wel neemt de Windows standaard geluidsrecorder mijn spraak op en speelt deze netjes af.
Onder geluidsinstellingen via config. staat er voor spraak: camera! Voorheen was dit volgens mij de Logitech webcam, en bovendien kan mijn digicam echt geen geluiden opnemen of afspelen

Alle hardware verwijderen en software heeft nix geholpen, hardware wordt steeds automatisch gevonden en nergens staat er ook (ook niet in app.beheer) iets geel of een error.
Wie heeft er hier tips of oplossingen?
Voor (tijdelijke)online hulp mag je me toevoegen op MSN die ik enkel overdag tot 7 uur ong aan heb staan (via pbtje naar Pieter?
Alvast bedankt en groetjes, lidy