Hoi, dit zal vast een domme vraag zijn, maar ooit (in een ver verleden) heeft iemand mij verteld hoe ik de cookies aan en uit kan zetten voor het internetten. Maar nu weet ik niet meer hoe. En postbank geeft steeds problemen als ik naar het internetbankieren wil. Er zijn wel meer sites die met veel problemen geopend kunnen worden. Volgens mij komt dat door sp2. Norton virusscanner moet ik ook steeds uitzetten voor ik ga internetten en daar heb ik dat dure programma toch niet voor gekocht?
Maar goed de vraag is dus waar kan ik nakijken of de cookies bewaren aan of uit staat? Bedankt alvast.
ja, ik gebruik Firefox en inderdaad kan heel moeilijk op mijnpostbank inloggen. Ik zet dan ssteeds nis uit dan lijkt het beter te gaan, iig kan ik inloggen (ook met moeite hoor) ik heb alles wat nis aangeeft al aangezet, maar het blijft niet echt lukken.
Niets sterkt het ego zoals gelijk hebben.
-Eckhart Tolle-
Ik begrijp niets meer van dat Internet. Zowel IE als Firefox kan ik bepaalde sites gewoon niet openen, geeft steeds een foutmelding 404 (bijIE dan) aan. Waar zou dat mee te maken kunnen hebben?
-Eckhart Tolle-
Ik ben op de laptop dus wel op die pagina geweest, dat maakt het zo raar. Op de laptop moest ik wel een plugin van java (?) installeren, daar kwam ie vanzelf mee.
zou het daaraan kunnen liggen? Dat IE en Firefox iets missen op mijn gewone pc?
-Eckhart Tolle-
Dat ging om postbank.nl en om de site http://www.store.digitalscrapbookplace.com
Nu kan ik inmiddels postbank niet meer gebruiken omdat ie mijn inlogcodes niet pikte, dus daar zal ik de postbank maar weer eens over bellen. Als internet soepel gaat is het prachtig, maar als er ergens iets niet goed zit, dan zoek je je rot, waar dat probleem zit.
-Eckhart Tolle-
die site http://www.store.digitalscrabookplace.com is nu wel te benaderen maar als ik daar in wil loggen geeft ie de melding : het verbinding maken met ........ werd geweigerd....
door wie wordt dat dan geweigerd? Uiteindelijk kon ik gister op de laptop wel inloggen.....
-Eckhart Tolle-
raar hoor, hoe kom ik aan die java voor de postbank? en die link naar die amerikaanse site is de ene keer wel en de andere keer niet te benaderen. Ik ben er net nog op geweest, kon alleen weer niet inloggen... misschien
doordat er te veel bezoekers zijn, zou dat kunnne?
-Eckhart Tolle-