Pictogram/snelkoppeling bureablad
Moderator: MandersOnline
Pictogram/snelkoppeling bureablad
Opsporing verzocht.
Op de een of andere manier ben ik snelkoppeling naar mijn bureablad kwijt geraakt,
waar kan ik hem weer vinden?
Op de een of andere manier ben ik snelkoppeling naar mijn bureablad kwijt geraakt,
waar kan ik hem weer vinden?
Errare humanum est.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
hahaha leuk,
Heb je Opruiming van je bureaublad gebruikt?
Heb je Opruiming van je bureaublad gebruikt?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Oeps, ja als je het dan wil fixen kan ik je eventueel aanraden systeem herstel als poging te gebruiken....
had ik al gedaan zonder resultaat,maar zit nu met een onwillige HD (maxtor)heb er een test tool van maxtor overgedaan en die geeft ,Failed en een diagnostic code ,met advies om hem te vervangen,
(heb nog 1 week garantie ) dikke pret dus.maar baal er wel van.
dus het zal wel een verse installatie op een nieuwe schijf worden.
(heb nog 1 week garantie ) dikke pret dus.maar baal er wel van.
dus het zal wel een verse installatie op een nieuwe schijf worden.
Errare humanum est.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ja dat is balen en heeeeeeel Snel die grantie gaan regelen voor je te laat er mee bent....
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Even afgezien van het HDD-verhaal, waar staat het bureaublad:
N.B. Voordat je onderstaande gaat proberen moet je in Mapoties (Config. scherm) zorgen dat je systeembestanden en verborgen bestanden kunt zien!!Evt. na afloop deze operatie weer op uit/onzichtbaar zetten.
Bureaublad weergeven (dit is de standaard manier):
C:\Documents and Settings\*jouw gebruikersaccountnaam*\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch daar snelkoppeling plaatsen en in de snelstartbalk zou de oplossing kunnen zijn.
of
Bureaublad (snelkoppeling maken):
C:\Documents and Settings\*jouw gebruikersaccountnaam*\SendTo snelkoppeling van maken en die in de Snelstartbalk plaatsen of waar je die maar wilt gebruiken.
Gebruik de zoekfunctie van je Windows om e.e.a. precies te vinden in jouw PC, zo heb ik bovenstaande ook gevonden
Jan
N.B. Voordat je onderstaande gaat proberen moet je in Mapoties (Config. scherm) zorgen dat je systeembestanden en verborgen bestanden kunt zien!!Evt. na afloop deze operatie weer op uit/onzichtbaar zetten.
Bureaublad weergeven (dit is de standaard manier):
C:\Documents and Settings\*jouw gebruikersaccountnaam*\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch daar snelkoppeling plaatsen en in de snelstartbalk zou de oplossing kunnen zijn.
of
Bureaublad (snelkoppeling maken):
C:\Documents and Settings\*jouw gebruikersaccountnaam*\SendTo snelkoppeling van maken en die in de Snelstartbalk plaatsen of waar je die maar wilt gebruiken.
Gebruik de zoekfunctie van je Windows om e.e.a. precies te vinden in jouw PC, zo heb ik bovenstaande ook gevonden
Jan