Ik werd opgebeld door iemand die mij het volgende vroeg: ondanks dat zij niets in de prullenbak had gegooid gaf deze aan dat er zich iets in bevond. Zij vond dat wel vreemd maar dacht "ach laat ik de prullenbak maar leeg maken". Juist voor die handeling wilde ze weten wat er dan wel instond. NIETS zichtbaars. Na de zaak (via Mapopties) te hebben laten instellen dat alles zichtbaar wordt bleek er nog niets zichtbaar. Bij Prullenbak leeg maken kwam de vraag "Wilt U Windows echt verwijderen".... Dat leek mij niet zo'n beste. Zij heeft toen, omdat ik ook wel eens heb meegemaakt dat er iets in de prullenbak leek te zitten maar er niets aanwezig was de PC opnieuw gestart; dat hielp bij mij om weer een lege prullenbak in beeld te krijgen. Bij haar pakte het anders uit: de PC start niet meer wegens ontbreken van NTLDR (of zoiets). Wat nu....
De PC, W-XP Home + SP2 + updates, is van de week nog uitgebreid door mij "schoongemaakt" omdat er wat hardnekkige spyware in geslopen was. Ingeslopen omdat ik weet dat zij uiterst voorzichtig is met Internet na ellende ervaringen via een vriendje dat haar PC een paar keer heftig in de soep had gedraaid (vriendje = exit).
Jan
Prullenbak probleem
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Jan dit kunnen dus enkele dingen betekenen, de boot.ini is pleite, er zit een CD in de PC waar die vanaf wil starten, dus noem maar welke het is.
eventueel kunnen we proberen de boot.ini te repareren..
eventueel kunnen we proberen de boot.ini te repareren..
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Start je pc op met CD van Windows XP en Kies voor R van Repareren of Repair.
Vervolgens het volgende intypen.
Attrib -H -R -S C:\Boot.ini
DEL C:\Boot.ini
BootCfg /Rebuild
Fixboot
Elke regel apart en na elke regel druk je op Enter.
Vervolgens het volgende intypen.
Attrib -H -R -S C:\Boot.ini
DEL C:\Boot.ini
BootCfg /Rebuild
Fixboot
Elke regel apart en na elke regel druk je op Enter.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer: