Problemen na format

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Problemen na format

Bericht door MandersOnline »

Na een volledige format van de harde schijf en het terug programmeren van mijn pc merk ik het volgende :
Als ik een venster of een beeld (foto) met tamelijk grote afmeting (vanaf ongev. 300 x 300 pixels) wil verplaatsen gaat dit steeds schoksgewijs en ook het scrollen op websites gaat schokkend en het lijkt erop van onder naar boven (dus omgekeerd) Je kan het al raden, mijn vraag; hoe kan ik dit verhelpen.
Een tweede probleem, ik speel veel schaak op mijn pc, hiervoor heb ik een software van chess master, ik vermoed dat ik bij de installatie ervan een fout heb gemaakt, dus ik kan dit niet meer openen en ook n iet verwijderen in de software, ik denk wel een fout te hebben gemaakt, ik heb dit programma in het register verwijderd nadat het de eerste maal via de software niet lukte en nu denk ik dat hierdoor verwijderen zeker niet meer mogelijk is tenzij er een manier bestaat, maar die ken ik niet, dus je kan de tweede vraag al raden.
Heel graag een antwoord en dank bij voorbaat.
Hubert Beyn.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Vraag een en 2 samenvattend krijg je foutmeldingen en heb je al eens gedefragmenteerd?
cowboyspeedy
500+ Poster
500+ Poster

Bericht door cowboyspeedy »

is schijf controle ook niet belangrijk met zulke fouten Pieter
ik weet wel dat XP het een groot gedeelte zelf doet maar om fouten te repareren is dat toch wel handig lijkt mij
grzz van cowboyspeedy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

ja dat kan soms ook wel werken.
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

... schoksgewijs en ook het scrollen op websites gaat schokkend ...
Zou het een driver kwestie zijn? XP heeft erg veel drivers aan boord, maar oudere Windows versies niet. Hij schrijft niet welke Windows...
... chess master, ik vermoed dat ik bij de installatie ervan een fout heb gemaakt ...
Lijkt mij knap een fout maken, want zo'n Wizard geeft je wel erg weinig kans. Zal eerder iets mis zijn gegaan onderweg en dan wil stomweg opnieuw installeren wel helpen. Vind de installer nog restjes oude troep dan zal hij die of zelf verwijderen/overschrijven of er om vragen of vragen om eerst te de
Plaats reactie