Hoi,
Ik weet niet of dit in de juiste sectie staat, maar het gaat over mijn microfoon.
Ik heb net de ontdekking gedaan dat mijn mic altijd aan staat. Ook als MSN niet aanstaat is dat ding aan. Als ik mijn muziek hard aanzet dan gaat hij zelfs "zingen" over de speakers.
Ik heb een Asus P4p-800E Deluxe met geluid onboard. De mic hoort bij mijn webcam. Dat is de Creative Nx Pro.
Hoe krijg ik dat ding nou uit?
ps: nu bedenk ik ineens: staat die camera eigenlijk ook altijd aan dan? Het lampje brandt wel zodra de pc opstart.
Ik ga ff de software opnieuw installen.
Microfoon is altijd aan.
Moderator: MandersOnline
Microfoon is altijd aan.
© ÐonÐeMan...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik neem aan dat het een USB Camera is, als je even de camera er uit haalt en er weer in zet moet het goed gaan, mogelijk zit er een storing of iets vreemds inderdaad ergens in de computer, dit probleem had ik deels ook, dat me webcam lampje bleef branden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
camera is usb ja, maar die mic is via de gewone mic ingang van de geluidskaart
ik heb alle software opnieuw geïnstalleerd maar dat stelde niet veel voor... de drivers stelden niets voor. het waren vooral beveiligingsprogramma's van creative.
ik heb nu maar mijn geluid gewoon via geluidbeheer gedempt. als ik wil babbelen via MSN, haal ik het vinkje van dempen wel weer weg. jammer dat het zo schijnt te moeten.
ik heb alle software opnieuw geïnstalleerd maar dat stelde niet veel voor... de drivers stelden niets voor. het waren vooral beveiligingsprogramma's van creative.
ik heb nu maar mijn geluid gewoon via geluidbeheer gedempt. als ik wil babbelen via MSN, haal ik het vinkje van dempen wel weer weg. jammer dat het zo schijnt te moeten.
© ÐonÐeMan...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Scan je PC eens op Virussen, er zijn een paar virussen in omloop die je kunnen afluisteren.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl