Outlook probleem
Moderator: MandersOnline
Outlook probleem
sinds ik service pak 2 er op heb staan krijg ik in mijn email geen plaatjes meer te zien en ook div koppelingen die vermeld staan in teksten kan ik niet meer aan klikken.
de plaatjes krijg ik wel weer te zien als ik onder beeld en dan geblokkeerde afbeelding aanklik .
nu is mijn vraag is dit alles weer op te heffen zo dat als ik een email open weer alles te zijn krijg en ook eventueel de koppelingen weer kan gebruiken die wel een gebruikt worden in teksten.
de plaatjes krijg ik wel weer te zien als ik onder beeld en dan geblokkeerde afbeelding aanklik .
nu is mijn vraag is dit alles weer op te heffen zo dat als ik een email open weer alles te zijn krijg en ook eventueel de koppelingen weer kan gebruiken die wel een gebruikt worden in teksten.
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Outlook Express
Extra - opties - beveiliging
daar staat de optie om het weer aan te zetten je word beter beveiligd maar wardeerd het niet maar je kan het uit zetten.
Succes er mee
Extra - opties - beveiliging
daar staat de optie om het weer aan te zetten je word beter beveiligd maar wardeerd het niet maar je kan het uit zetten.
Succes er mee
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Extra RSI klanten, dat zeiden ze op me school, dat was na aanleiding van het overzetten van iets, dat met zo veel handelingen moest gebeuren.
En ja als mensen dat nou niet willen moeten ze zelf maar uitkijken.
En ja als mensen dat nou niet willen moeten ze zelf maar uitkijken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Natuurlijk heb je dat, Andre.
Dat mensen klachten hebben van RSI, daar had ik niet aan gedacht.
Ik vond, je kunt beter 1x te veel klikken dan allerlei troep op de pc krijgen.
Vorige week heb ik meer dan 2 dagen bezig geweest, om troep van mijn pc te verwijderen.
En dat wilde ik je besparen!!
groetjes Lucia
Dat mensen klachten hebben van RSI, daar had ik niet aan gedacht.
Ik vond, je kunt beter 1x te veel klikken dan allerlei troep op de pc krijgen.
Vorige week heb ik meer dan 2 dagen bezig geweest, om troep van mijn pc te verwijderen.
En dat wilde ik je besparen!!
groetjes Lucia