Hoe kan ik een.txt maken van schijf/map inhoud.
Moderator: MandersOnline
Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpel en klein programma dat van mijn muziek collectie een .txt bestand kan maken.
Het hoeft niets meer doen dan dat. Gewoon alle namen van de folders en files die ik aangeef in een tekst bestandje weergeven. Niets meer... niets minder.
Ik had ooit zo'n programma, maar na een format bleek dat ik het was vergeten te back-uppen.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpel en klein programma dat van mijn muziek collectie een .txt bestand kan maken.
Het hoeft niets meer doen dan dat. Gewoon alle namen van de folders en files die ik aangeef in een tekst bestandje weergeven. Niets meer... niets minder.
Ik had ooit zo'n programma, maar na een format bleek dat ik het was vergeten te back-uppen.
© ÐonÐeMan...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Handige programma's regel ik zelf wel, ik heb wel iets dat maakt dat ongeveer aan, dat is alleen geen tekst bestand en je hebt er een programma voor nodig, maar het kan dus wel geïndexeerd worden roep maar als je interesse hebt, het is geheel gratis.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Klinkt natuurlijk als een goed programma, maar ik heb toch liever iets dat een .txt of .doc maakt. Dat kan namelijk iedereen gewoon openen zonder eerst iets te moeten installeren.
Ik wil mijn muziekcollectie naar anderen sturen zodat ze kunnen zien wat ik heb snap je?
ps: ik snap dat je die Handige Programma's sectie liever zelf doet.
Ik wil mijn muziekcollectie naar anderen sturen zodat ze kunnen zien wat ik heb snap je?
ps: ik snap dat je die Handige Programma's sectie liever zelf doet.
© ÐonÐeMan...
Ik denk dat ik iets heb gevonden dat doet wat ik wil.
>> List Maker <<
Op die site wordt gesproken over shareware, maar ik zie niet dat het programma gaat vervallen na een x aantal dagen of na een x aantal keer gebruiken.
We zien wel.
>> List Maker <<
Op die site wordt gesproken over shareware, maar ik zie niet dat het programma gaat vervallen na een x aantal dagen of na een x aantal keer gebruiken.
We zien wel.
© ÐonÐeMan...
Hallo Dondeman heb listmaker net geïnstalleerd en werkt prima.
Bedankt voor de tip was ook naar iets dergelijks op zoek en zie op het forum oplossing gevonden.
Bedankt.
Vr. Gr.Robrigo
Bedankt voor de tip was ook naar iets dergelijks op zoek en zie op het forum oplossing gevonden.
Bedankt.
Vr. Gr.Robrigo
Alleen jammer dat als je ook bestandsgrootte, en speelduur wilt laten zien hij sommige bestanden niet herkent.
Bij bijvoorbeeld .ogg bestanden krijg je die informatie niet te zien.
Ach... als dat alles is kan ik er wel me leven.
Je kan je bestanden ook in een .html laten zetten. daar ga ik even mee spelen.
Bij bijvoorbeeld .ogg bestanden krijg je die informatie niet te zien.
Ach... als dat alles is kan ik er wel me leven.
Je kan je bestanden ook in een .html laten zetten. daar ga ik even mee spelen.
© ÐonÐeMan...
Net zoals je zegt ik kan ermee leven, en dat geldt voor mij hetzelfde.
Vr. Gr. Robrigo
Vr. Gr. Robrigo
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Je zette in de titel: Hoe kan ik een .txt maken van schijf/map inhoud.Robrigo @ Do 02 Sep 2004, 22:16 schreef:Net zoals je zegt ik kan ermee leven, en dat geldt voor mij hetzelfde.
Vr. Gr. Robrigo
Klopt dat, dat een vraag is van jou??
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
oke, maar je laatste reactie was met die titel dus ik verwachte ineens dat je wat zocht vandaar nu is mooi ht probleem opgelost.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
geeft niet, probleem is ik krijg de mail met titel en alles er bij, ik zie dus het bericht in me mail al staan voor ik reageer 
-
Limbo