fout bij verwijderen van bestand of map
Moderator: MandersOnline
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Als het goed is kan je hem wel terug vinden.
Extra - Opties - Tabblad: Privacy, daar staat die aan de linker kant denk ik er tussen even rechtermuisknop op zijn adresje en zeggen toevoegen aan contactpersonen.
Extra - Opties - Tabblad: Privacy, daar staat die aan de linker kant denk ik er tussen even rechtermuisknop op zijn adresje en zeggen toevoegen aan contactpersonen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Is goed, zet hem anders ook hier neer is wel zo makkelijk dan voor andere mensen.
Ik wil jullie even bedanken alle twee voor jullie geduld, maar het is me toch gelukt met Norton Commander die mapjes te verwijderen.He He! ben er echt blij mee dat het van mijn computer af is...is het werk van cowboyspeedy gisterenavond toch niet voor niks geweest.had alle wat hij me had verteld nog eens uitgeprobeerd op mijn gemak en toen lukte het ineens!
groetjes anja.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Soms een beetje rustig aan iets doen is wel zo makkelijk inderdaad, ben blij voor je dat het opgelost is.
Succes er mee en hopen dat het niet nog een keer zal gebeuren.
Succes er mee en hopen dat het niet nog een keer zal gebeuren.
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

oke
als je de Norton Commander wil installeren klik je op het plaatje dat lijkt op een floppy drive met de tekst instal.
dan als hij klaar is sluit hij Windows even af en kan je hem daarna door middel van op je naam te klikken weer opstarten
daar na ga je naar de map van de Norton Commander en ga je opzoek naar een plaatje met de tekst nc
klik daar op
dan opent zich een dos scherm
een zwart scherm met een blauw scherm rechts met de map van Norton Commander in dat scherm
als je meerdere schijven heb zoek je eerst de juiste schijf op waar het mapje staat dat je weg wil hebben
dat doe je door op de schijf letter te klikken bovenaan de lijst
dan krijg je een overzicht van al je schijven en klik je de schijf waar de map staat aan
dan ga je opzoek naar de map
open de map die je weg wil hebben en gooi alles wat daar in staat weg
dat doe je door met de muis op 1 file te klikken en dan op delete (staat onder het blauwe scherm )
dan krijg je een scherm van
weet je zeker dat je hem wil deleten
klik op delete en de file is weg
zo ga je alle bestanden af tot hij alles weg heeft gehaald
dan klik je op de twee streepjes boven aan en zie je de map staan die je net heb leeg gehaald
klik op de map en dan op delete
klik op delete en de map is weg
als je de Norton Commander wil installeren klik je op het plaatje dat lijkt op een floppy drive met de tekst instal.
dan als hij klaar is sluit hij Windows even af en kan je hem daarna door middel van op je naam te klikken weer opstarten
daar na ga je naar de map van de Norton Commander en ga je opzoek naar een plaatje met de tekst nc
klik daar op
dan opent zich een dos scherm
een zwart scherm met een blauw scherm rechts met de map van Norton Commander in dat scherm
als je meerdere schijven heb zoek je eerst de juiste schijf op waar het mapje staat dat je weg wil hebben
dat doe je door op de schijf letter te klikken bovenaan de lijst
dan krijg je een overzicht van al je schijven en klik je de schijf waar de map staat aan
dan ga je opzoek naar de map
open de map die je weg wil hebben en gooi alles wat daar in staat weg
dat doe je door met de muis op 1 file te klikken en dan op delete (staat onder het blauwe scherm )
klik op delete en de file is weg
zo ga je alle bestanden af tot hij alles weg heeft gehaald
dan klik je op de twee streepjes boven aan en zie je de map staan die je net heb leeg gehaald
klik op de map en dan op delete
klik op delete en de map is weg
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster