MSN Hulp vragen
Moderator: MandersOnline
-
aburgmeijer
- Beginner

MSN Hulp vragen
Hallo Manders,
Wederom heb ik een probleem ik heb Windows XP en heb Speed Touch Alcatel Multi modem 150.
Heb een oude en een nieuwe PC en daar een netwerk mee(dat gaat goed).
Nu heb ik met de oude PC bij het opstarten steeds de volgende melding, en heb geen idee waar hij het over heeft.(verder doet alles het wel)
De melding is:
Er is een fout opgetreden bij het laden van C/Windows/downloaded program files/Bridge.dll/ Kan opgegeven module niet vinden.
Ik weet dus niet wat het inhoudt en wat ik eraan kan doen.
Een ander probleem met beide PC's is dat met MSN -hulp vragen aan anderen niet meer lukt.
Hij geeft melding bij het hulp vragen van de 1e PC(oude) aan de 2e(nieuwe)
Windows kan het bestand idlist :256:2828,C,Documents niet vinden
Ik wet dus niet of de beide problemen met elkaar te maken hebben, maar daarom meld ik ze beiden maar even.
Het belangrijkste is dat je misschien een oplossing hebt voor de hulpvraag van MSN.
(via radmin kan ik wel op de beide PC's komen, misschien port nr van MSN niet goed?? ...geen idee waar het aan kan liggen, maar hopelijk heb je een oplossing.)
Alvast hartelijk bedankt weer voor je moeite!!
Groeten:
ad
Wederom heb ik een probleem ik heb Windows XP en heb Speed Touch Alcatel Multi modem 150.
Heb een oude en een nieuwe PC en daar een netwerk mee(dat gaat goed).
Nu heb ik met de oude PC bij het opstarten steeds de volgende melding, en heb geen idee waar hij het over heeft.(verder doet alles het wel)
De melding is:
Er is een fout opgetreden bij het laden van C/Windows/downloaded program files/Bridge.dll/ Kan opgegeven module niet vinden.
Ik weet dus niet wat het inhoudt en wat ik eraan kan doen.
Een ander probleem met beide PC's is dat met MSN -hulp vragen aan anderen niet meer lukt.
Hij geeft melding bij het hulp vragen van de 1e PC(oude) aan de 2e(nieuwe)
Windows kan het bestand idlist :256:2828,C,Documents niet vinden
Ik wet dus niet of de beide problemen met elkaar te maken hebben, maar daarom meld ik ze beiden maar even.
Het belangrijkste is dat je misschien een oplossing hebt voor de hulpvraag van MSN.
(via radmin kan ik wel op de beide PC's komen, misschien port nr van MSN niet goed?? ...geen idee waar het aan kan liggen, maar hopelijk heb je een oplossing.)
Alvast hartelijk bedankt weer voor je moeite!!
Groeten:
ad
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Voor Bridge kan ik je zegt dat is Spyware maak daar even een logje voor met Hijackthis: viewtopic.php?t=426
het tweede probleem kan van doen hebben met Windows Messenger als je die verwijderd wil die best wel problemen geven er mee.
het tweede probleem kan van doen hebben met Windows Messenger als je die verwijderd wil die best wel problemen geven er mee.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
aburgmeijer
- Beginner

Hi Manders,
Bedankt vast voor je hulp, Maar daar kan het denk ik niet aan liggen, want Messenger heb ik niet verwijderd.
Wel zie ik op de oude Pc bij Outlook dat ik bij het tabblad Extra Messenger niet kan selecteren(is grijs)
heb je nog een ander idee waar het aan zou kunnen liggen, of wat ik kan doen om het weer voor elkaar te krijgen?
Bedankt vast!
Ad
Bedankt vast voor je hulp, Maar daar kan het denk ik niet aan liggen, want Messenger heb ik niet verwijderd.
Wel zie ik op de oude Pc bij Outlook dat ik bij het tabblad Extra Messenger niet kan selecteren(is grijs)
heb je nog een ander idee waar het aan zou kunnen liggen, of wat ik kan doen om het weer voor elkaar te krijgen?
Bedankt vast!
Ad
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Wat ik kan aanraden is op beide PC's Windows Messenger 5.0 te installeren: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... 55584c1ac1
Eventueel had ik de vraag of er ooit eens gebruik gemaakt is van het MandersOnline Pack?
Eventueel had ik de vraag of er ooit eens gebruik gemaakt is van het MandersOnline Pack?
-
aburgmeijer
- Beginner

Hi manders,
Hartelijk bedankt voor je snelle reactie,
Maar helaas mocht het niet helpen.
Ik heb op beide PC's messenger 5 geïnstalleerd, maar hulp vragen lukt nog steeds niet.
Hij geeft weer dat er hulp gevraagd wordt, en ik kan het accepteren, maar verder gebeurd er dan niets.
Als ik bij de oude Pc in Outlook kijk kan ik bij extra Messenger nog steeds niet selecteren(is grijs).
Manders online Pack zegt mij niets.
Misschien heb je nog verdere raad of daad.
groeten:
Ad
Hartelijk bedankt voor je snelle reactie,
Maar helaas mocht het niet helpen.
Ik heb op beide PC's messenger 5 geïnstalleerd, maar hulp vragen lukt nog steeds niet.
Hij geeft weer dat er hulp gevraagd wordt, en ik kan het accepteren, maar verder gebeurd er dan niets.
Als ik bij de oude Pc in Outlook kijk kan ik bij extra Messenger nog steeds niet selecteren(is grijs).
Manders online Pack zegt mij niets.
Misschien heb je nog verdere raad of daad.
groeten:
Ad
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zelfde probleem heb ik hier ook, de reden is mij ook niet geheel bekent, wat me wel opvalt is dat vaak via de mail een verzoek of gewoon het bestand voor een verzoek weer wel werkt, misschien gebruik je op beide of 1 van de computers een firewall die het een en ander blokkeert.
-
aburgmeijer
- Beginner

Bedankt voor je antwoord.
Helaas ik gebruik geen firewall.
ik snap echt niet hoe het kan.
Tijd geleden had ik nog totaal geen problemen.
heb al geprobeerd opnieuw messenger te installeren, maar blijkt dat ik al een nieuwere versie op beide PC's had.6.2, en die werkte eerder goed. En verder werkt alles ook , alleen hulp vragen lukt niet meer, en dat heb ik juist, zo je merkt, hard en veel nodig.
Hopelijk heb je nog een oplossing.Groet:
Ad
Helaas ik gebruik geen firewall.
ik snap echt niet hoe het kan.
Tijd geleden had ik nog totaal geen problemen.
heb al geprobeerd opnieuw messenger te installeren, maar blijkt dat ik al een nieuwere versie op beide PC's had.6.2, en die werkte eerder goed. En verder werkt alles ook , alleen hulp vragen lukt niet meer, en dat heb ik juist, zo je merkt, hard en veel nodig.
Hopelijk heb je nog een oplossing.Groet:
Ad
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik heb zelf een andere optie er voor gebruikt in het verleden ook vanwege oudere Windows versies die geen Optie daarvoor hadden, dat is Tight VNC, hiermee kan je ook op afstand een PC besturen en het is ook nog eens erg makkelijk, hiervoor moet je wel de Cliënt altijd aan laten staan zodat je met de Admin dan weer contact kan zoeken met de betreffende PC.
Voor het programma: http://www.tightvnc.com/download.html
Zo kan je hem per Direct downloaden en het handige is als je ooit iemand zou moeten helpen met een oudere Windows versie als die persoon het installeert en even het wachtwoord instelt kun je via het IP adres verbinding maken met deze persoon.
Voor het programma: http://www.tightvnc.com/download.html
Zo kan je hem per Direct downloaden en het handige is als je ooit iemand zou moeten helpen met een oudere Windows versie als die persoon het installeert en even het wachtwoord instelt kun je via het IP adres verbinding maken met deze persoon.
-
aburgmeijer
- Beginner

Bedankt voor die optie, maar met Remote admin, wat ik nu al heb kan dat op zich ook wel.
Maar er moet op de een of andere manier iets zijn misgegaan hier op een van beide PC's want het heeft allemaal wel gewerkt, dus ik moet er achter zien te komen waardoor het eerst wel werkte en nu niet meer.
Maar bedankt voor tight programma, ga ik voor reserve houden en eens uitproberen.
Groet:
Ad
Maar er moet op de een of andere manier iets zijn misgegaan hier op een van beide PC's want het heeft allemaal wel gewerkt, dus ik moet er achter zien te komen waardoor het eerst wel werkte en nu niet meer.
Maar bedankt voor tight programma, ga ik voor reserve houden en eens uitproberen.
Groet:
Ad
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik weet het probleem ook niet op te lossen hoop dat Service Pack 2 het een en ander gaat oplossen zodra het uitkomt.
-
aburgmeijer
- Beginner