foutmeldingen

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
veroon
300+ Poster
300+ Poster

foutmeldingen

Bericht door veroon »

Hoi Pieter.
Ik draai met Windows XP home edition.
De laatste tijd krijg ik (na een site te hebben bezocht) vaak een foutmelding. Het zijn meestal verschillende foutmeldingen, maar vaak geeft hij melding van: er is een fout opgetreden in "iexplorer.exe".
Ook als ik een programma afsluit krijg ik vaak een foutmelding, van kan programma niet be
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Wat ik dan meestal aanraad is het opschonen van je PC. Tijdelijke internet bestanden zou best wel eens vol kunnen zitten en Register opschonen mag soms ook, net zoals schijfcontrole en Defragmenteren.

Eventueel geef ik de bekende tool nog op die fouten repareert. maar wat het ook nog kan zijn is Spyware, dus even van alles proberen om op te schonen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
veroon
300+ Poster
300+ Poster

Bericht door veroon »

Hoi.
Die opties heb ik al uitgevoerd. Alle tijdelijke internetbestanden (ook van andere accountgebruikers) zijn weg, de spybot en regsupreme zijn ook al aan bod geweest. Ook xoftspy heb ik laten scannen, maar steeds krijg ik weer de foutmelding. Een voorbeeld had ik vandaag van het progie overnet, hij gaf aan: er is een fout opgetreden in ccApp.
Groetjes
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

ccApp is van Norton Antivirus of van Symantec Antivirus.

Dus misschien heb je ergens een Virusje opgelopen, dan zou ik toch even aanraden om je computer te scannen met een andere virusscanner, bijvoorbeeld Panda online Scan.
veroon
300+ Poster
300+ Poster

Bericht door veroon »

Oh jee, ik ga gelijk even scannen. Ik had dit inderdaad al gedaan met trendmicro, maar deze gaf niets aan. Ik ga nu even panda online proberen, je hoort wel of ie iets heeft gevonden.
Groetjes
veroon
300+ Poster
300+ Poster

Bericht door veroon »

Ik heb dus alles laten scannen met bitdefender. Ik ben dus clean, heb alle tempfiles verwijderd, schijfopruiming en defragmentatie gedaan, maar toch krijg ik steeds een foutmelding van kan het geheugen niet lezen, fout in de iexplorer.exe.
Heel vreemd.
raymontjuuhj
Beginner
Beginner

Bericht door raymontjuuhj »

Nou veroon ik heb hetzelfde probleem..bij mij krijg ik zelfs die foutmelding van iexplore.exe al als ik de computer opstart...Ik krijg hem niet weg...Iemand hulp?? Gtz..!
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

hebben jullie toevallig iets van 35MB.com binnengehaald???
raymontjuuhj
Beginner
Beginner

Bericht door raymontjuuhj »

ja ik wel.. :oops: is er iets mis mee met die site??hoe kan ik dit oplossen..kan het ook komen door McAfee Internet Security 5 ,omdat ik gehoord heb dat ie niet goed kan functioneren met de NT-toepassingen van Windows XP??hoe verwijder ik die dan??want in configuratiescherm-> software staat hij niet meer in en sommige bestanden kan ik niet verwijderen omdat die bezig zijn met iets uit te voeren..Wie kan me hierbij helpen? Alvast bedankt.>!
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

35MB.com installeert een heleboel Spyware en andere troep, de oplossing is om met Spyweeper alles weg te laten halen wat betreft 35MB.com
wajang
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door wajang »

Je kan ook fouten melden uitschakelen.
Rechter muis op deze computer/eigenschappen/tb geavanceerd en dan de knop fouten melden. Hier geen fouten melden aanklikken.
Succes Wajang.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Dit is wat anders dan dat je denkt, geheel Internet Explorer wordt geliquideerd en dan heeft XP de optie om een fout bericht te sturen naar Microsoft.
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

MandersOnline schreef: di 03 aug 2004, 23:45Dit is wat anders dan dat je denkt, geheel Internet Explorer wordt geliquideerd.
Dat is niet wat MS zelf zegt. Zij stellen dat je alleen dat schermpje om fouten te melden niet meer te zien krijgt. Ik ga het toch maar eens proberen. Zal snel genoeg duidelijk zijn of het zin heeft want Ad-Watch (Onderdeel AdAware Plus) heeft de hebbelijkheid 3 van de 10 keer een fout te maken bij het (automatisch) opstarten.

Jan
Plaats reactie