vraagje

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

half jaartje PC, oke nog 3.5 jaar te gaan dan staan we gelijk aan hoe ik nu ben :) of minder dan die tijd...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
anja44
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door anja44 »

Wil niet zeuren..maar kan alleen niet op office tips komen, zou je als je tijd hebt mij daar ook voor kunnen activeren? gr anja.
anja44
100+ Poster
100+ Poster

Bericht door anja44 »

Ha ha heb ik nog heel wat te gaan...denk niet dat ik je ooit in zal halen...maar ben al blij dat ik nu een beetje met de p.c over weg kan. En kan hoop ik nog heel wat leren van jou...Vind je het niet een hoop werk om al die mensen te helpen?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

anja44 @ Ma 02 Aug 2004, 22:47 schreef:Wil niet zeuren..maar kan alleen niet op office tips komen, zou je als je tijd hebt mij daar ook voor kunnen activeren? gr anja.
Daar kan niemand zich registreren, dit is voor mij persoonlijk de makkelijkste manier geweest om alle tips neer te zetten in plaats van een ruime 750 pagina's aanmaken en linkjes er heen zetten

anja44 @ Ma 02 Aug 2004, 22:49 schreef:Ha ha heb ik nog heel wat te gaan...denk niet dat ik je ooit in zal halen...maar ben al blij dat ik nu een beetje met de p.c over weg kan. En kan hoop ik nog heel wat leren van jou...Vind je het niet een hoop werk om al die mensen te helpen?
Ik werk al wel iets langer met de PC, maar 4 jaar geleden ben ik me er dan ook eens in gaan verdiepen, daarvoor was het spelletje of een briefje maken. Al die mensen helpen is een enorme klus soms, maar wat ik ook zeg, ik leer er van, ooit wil ik er toch me geld mee verdienen en hier leer ik er van :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie