Hoi Pieter
Kun jij mij vertellen als ik mijn computer in slaapstand zet of er dan helemaal geen stroomverbruik meer is dus dat ik b.v alle stekers eruit kan halen en dat hij de volgende dag gewoon weer aangaat zo als hij stond met afsluiten. En wat is nou het voor en nadeel ervan. Ik hoor nogal verschillende geluiden hierover. Gr harry
slaapstand
Moderator: MandersOnline
-
- Manders Online
- Contacteer:
slaapstand
Windows XP pro.gr harry
-
- Manders Online
- Contacteer:
Als ik me goed herinner
Afsluiten zoals je normaal gesproken ook doet, alleen voor je op de knop afsluiten drukt even de Shift of Control toets indrukken dan krijg je daar de optie om hem in slaapstand te zetten.
Nadeel die ik me zo 1-2-3 kan indenken is dat die vrij traag opstart, gewoon om de reden dat alle data uit het geheugen op de harde schijf staat, maar als je het zelf graag weer terug hebt zoals de dag er voor zou ik het zeker zo doen.
Afsluiten zoals je normaal gesproken ook doet, alleen voor je op de knop afsluiten drukt even de Shift of Control toets indrukken dan krijg je daar de optie om hem in slaapstand te zetten.
Nadeel die ik me zo 1-2-3 kan indenken is dat die vrij traag opstart, gewoon om de reden dat alle data uit het geheugen op de harde schijf staat, maar als je het zelf graag weer terug hebt zoals de dag er voor zou ik het zeker zo doen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl