Hallo mensen
Ik heb een vraagje. Ik heb een nieuwe Acer laptop van 2025 bouwjaar en nu is hij kapot gegaan . Ik kon de schijf niet meer bereiken via opstarten van usb stick . Want als ik de schijf aan klikte kreeg ik de melding dat de schijf niet geschikt was ook win 11 er op te zetten . Ik had de schijf ok geknipt in 2 delen en zag maar 1 schijf staan ipv 2 .
Ik heb de laptop toen naar de winkel terug gebracht en kreeg een nieuwe mee want dit was de tweede keer dat hij niet meer opstarten . Ze hadden dat de eerste keer gemaakt . Maar nu kreeg ik van hun de reactie dat het programma YOUR UNINSTALLER ( een oude versie ) de laptop had gesloopt. Ik vind dit wel erg vreemd vandaar dat ik het hier eens vraag. Want ik gebruik dat programma zonder problemen op mijn pc van 2021 een ook met win 11 . Dus kan dit waar zijn of is dit gewoon onzin
Grzz van cowboyspeedy
Programma your uninstaller oude versie
Moderator: MandersOnline
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

Programma your uninstaller oude versie
grzz van cowboyspeedy
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Re: Programma your uninstaller oude versie
Wat is er dan stuk vraag ik mij af, je Windows installatie of de harde schijf?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
cowboyspeedy
- 500+ Poster

Hun zeggen dat het een software matig probleem was dat dit dat programma is veroorzaakt . Maar ik kon de harde schijf in de usb set up niet eens formateren. En dat probleem hadden we de eerste crash ook al een toen zijn ze er 3 uur mee bezig geweest om windows er op te zetten . En wat ze gedaan hebben wilde ze niet zeggen. Maar bij deze crash had ik het zelfde probleem. Dus ik denk dat het gewoon een hardware probleem was. . Maar ze willen dat niet zeggen . Want het programma draait gewoon zonder extra dingen aan te zetten op Windows 11 en dat vind ik dus het vreemdste vandaar dat ik het hier vroeg
grzz van cowboyspeedy
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Softwarematig zou die your uninstaller wel iets kapot kunnen maken aan Windows bijvoorbeeld, maar hardwarematig betwijfel ik zoiets.
Lastigste is dat je niet kan nagaan wat zij doen en wat er exact mis gegaan is.
Lastigste is dat je niet kan nagaan wat zij doen en wat er exact mis gegaan is.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl